CAP DE RECEPCIÓ (REOBERTURA D'EMBLEMÀTIC HOTEL)
Descripción de la oferta de empleo
La missió del lloc de treball és garantir el correcte funcionament del Departament de Recepció, assegurant una acollida càlida, eficient i personalitzada als clients, i coordinant l'equip per garantir un servei excel·lent d'acord amb els estàndards de qualitat de l'establiment En dependència de Direcció, les tasques i responsabilitats del lloc de treball seran les següents.
- Dirigir l'equip de Recepcionistes; organitzant torns, assignant tasques i assegurant un ambient de treball positiu.
- Formar i donar suport a l'equip per garantir el desenvolupament professional i la cohesió del grup.
- Garantir una atenció al client professional, cordial i personalitzada durant tot el procés de check-in i check-out.
- Implementar, juntament amb la resta de l'equip, el Guest Service Manual.
- Assegurar que els procediments de reserva, facturació, cobrament i gestió de dades siguin precisos i eficients.
- Fer seguiment d'indicadors de qualitat i millorar contínuament els processos del Departament.
- Mantenir una comunicació fluida amb els altres departaments (neteja, comercial, F&B, direcció, etc.) per garantir el bon funcionament general.
- Controlar el compliment dels protocols interns i de les normatives legals vigents (protecció de dades, seguretat, etc.).
- Assegurar el correcte tancament de les caixes diàries de l'establiment.
- Responsabilitzar-se del bon funcionament del sistema de gestió (PMS) i de qualsevol altre programari vinculat a recepció, actuant com a punt de contacte amb els serveis d'assistència tècnica.
- Cobrir torns de recepció (a l'inici 2 dies per setmana) i quan sigui necessari per garantir la correcta operativa del servei.
- Donar suport a Direcció en tasques de gestió, informes i presa de decisions relacionades amb l'àrea de recepció.
S'ofereix.
- Projecte professional ambiciós, en important establiment hoteler de referència a Osona.
- Incorporació immediata, contracte indefinit i projecció professional a Direcció d'Hotel en empresa propietària de varis establiments de reconeguda imatge i prestigi.
- Excel·lent ambient de treball, amb una nova Gerència que aporta àmplia i contrastada experiència en el sector Hoteler.
- Horari.
8h diàries (en torn de matí o torn de tarda) + 1 dia el cap de setmana (dissabte o diumenge), amb descans setmanal el dia del cap de setmana que no es treballa + 1 dia entre setmana (a escollir).
- Condicions salarials a convenir, d'acord amb l'experiència, coneixements i valors aportats.
Es requereix.
- Habilitats de lideratge, comunicació i resolució de conflictes.
- Capacitat d?organització, iniciativa i orientació al client.
- Coneixement de programes de gestió hotelera (PMS) i eines ofimàtiques.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 15/07/2025
- 04/01/2026
Proactivitat i capacitat d’adaptació als canvis... requisits del perfil... manteniment i actualització dels expedients dels usuaris i la documentació vinculada als serveis d’atenció domiciliària, tant pel que fa als usuaris com als professionals......
Funciones asistir a todos los huéspedes y visitantes del hotel... turnos rotativos mañanas/tardes... realizar otras tareas según lo solicitado por la gerencia... requisitos del puesto requisitos mínimos alto conocimiento de inglés experiencia mínima 1 año en puesto similar carnet de conducir b buena......
Requisits: imprescindible anglès fluït (oral i escrit)... gestió de reserves i promoció de les activitats... horari: hivern: de dimecres a diumenge, de 7:00 a 15:00 h... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h... cura i presentació de l’espai destinat a les degustacions......
Valorable experiencia en reparto al canal horeca licencia de conducción c + cap (en vigor) tarjeta de tacógrafo... grupo delgado empresa con una larga trayectoria en el sector de la alimentación que desarrolla su actividad en el ámbito de la distribución, comercialización, y creación de marcas de productos......
Fuerte capacidad organizativa y para realizar múltiples tareas... altamente organizado... gestiona las reservas telefónicas y en línea y las reservas de eventos... deseamos contratar los servicios de una recepcionista que se encargue de tomar reservas, registrar la entrada y salida de los huéspedes,......
Se necesitan socorristas para hotel gran lujo donde el trabajo consiste mas en atender a los clientes en la piscina que otra cosa... se valorara positivamente experiencia previa en hoteles... requisitos del puestoimprescindible inglés perfectamente hablado, ya que todos los clientes son extranjeros......
La persona seleccionada trabajará como recepcionista y se encargará de realizar el check-in/out, atención al público, reservas, atención telefónica buscamos una persona orientada al cliente, dinámica, responsable y con don de gente... buscamos profesionales con perfil enfocado al mundo hotelero para......
Was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil unseres teams! sende deine vollständigen bewerbungsunterlagen an *****@*****......
Was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil unseres teams! sende deine vollständigen bewerbungsunterlagen an *****@*****......
Sprichst du fließend deutsch? wir suchen verstärkung für unser team im telefonischen kundenservice... was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil......