AUXILIAR ADMINISTRATIU/IVA PER A DEPARTAMENT D'ASSEGURANCES EN ASSESSORIA AMB EXPERIÈNCIA (CODI: )
Descripción de la oferta de empleo
En tràmit Població.
Reus Places.
1 Resum.
Auxiliar administratiu/iva per a departament d'assegurances en assessoria amb experiència Funcions.
Atenció als clients, gestió/producció d'assegurances i tramitació de sinistres amb les companyies.
IMPRESCINDIBLE EXPERIÈNCIA EN PRODUCCIÓ D'ASSEGURANCES I TRAMITACIÓ DE SINISTRES Horari.
De dilluns a dijous de 8.
A i divendres de 8.
A HORES) Jornada laboral.
Jornada parcial Notes jornada.
De dilluns a divendres Tipus de contracte.
Indefinit a Temps complet Durada del contracte.
Indefinit Sou orientatiu.
€ bruts/anuals (jornada de 37,5 h/setmanals Experiència.
2 anys Edat.
Entre 16 i 67 anys Formació reglada.
ESO.
EGB.
Batxillerat elemental amb revàlida.
Altra formació.
Valorable CFGM Idiomes.
Català (Mitjà), Castellà (Mitjà) Tipus ocupació.
Auxiliar administratiu/va
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 02/07/2025
- 05/01/2026
Català parlat i escrit amb fluïdesa... persona dinàmica, organitzada i amb esperit comercial... gestió de la relació amb entitats i centres de l’àmbit social i sanitari... gestió de sol·licituds i tràmits administratius, incloent-hi la......
Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... realització de peces gràfiques senzilles i recerca d’imatges requisitos del puestorequisits: estudiant de publicitatimprescindible bilingüe, català i castellàclara orientació a......
Se valorará experiencia en confeccionar y presentar cuentas anuales... se valorará experiencia en contabilidad y presentación de impuestos... tipo de contrato: indefinidojornada laboral: completa, posibilidad 6 horassalario: convenio colectivo para despachos técnicos tributarios y asesores fiscales......
Desde iberica de duplicadoras sl, buscamos una persona para incorporarse a la posición de auxiliar administrativo en nuestra oficina de hortaleza (madrid) algunas de las funciones del día a día serian: -recepción integral (atender teléfono, puerta, correo/e-mail, impresión, escáner, archivo, digitalización......
Entorn de treball agradable, amb producte local i de qualitat... es valorarà experiència en turisme, atenció al client, vendes o comunicació... requisits: imprescindible anglès fluït (oral i escrit)... gestió de reserves i promoció de les activitats... horari: hivern: de dimecres a diumenge, de 7:00......
Grupo kiwi europa está en búsqueda de un/a auxiliar administrativo para el sector retail (supermercados e hipermercado) ¿tienes experiencia en logística en el sector retail y habilidades en planificación? ¡queremos conocerte! en grupo kiwi europa, buscamos un/a auxiliar administrativo logística para......
Jornada completa tipo de contrato indefinido horario de lunes a viernes... buscamos un/una higienista bucodental, para hacer labores propias del puesto... requisitos del puestorequisito es que tenga experiencia, que sea capaz de llevar todos los sectores del puesto, inventarios, atender doctor en el......
Clínica dental incorpora auxiliar de odontólogo con experiencia en asistir en consulta, cirugía, ortodoncia o endodoncia... requisitos del puesto clínica dental incorpora auxiliar de odontólogo con experiencia en asistir en consulta, cirugía, ortodoncia o endodoncia... manejo de escáner intraoral, realización......
En apm energía , asesoría líder en el sector energético, buscamos incorporar a nuestro equipo dos auxiliar administrativo/a... capacidad de organización, trabajo en equipo y orientación al detalle... manejo avanzado de herramientas ofimáticas (word, excel, outlook)... coordinación con otros departamentos......
Conductor con experiencia y documentación actualizada, para jaula ganadera, se valora tener experiencia con animales, aunque no es imprescindible, se hacen rutas nacionales durante la semana, descanso semanal en casa requisitos del puestoexperiencia y documentación al día......