Ver oferta completa

AUDITOR/A FINANCER/A

Descripción de la oferta de empleo

Important empresa d’Auditoria de Girona precisa incorporar a les seves oficines ubicades a Girona ciutat UN/A AUDITOR/A FINANCER/AMissió:L'auditor/a financer/a tindrà la responsabilitat de revisar, avaluar i informar sobre la integritat i la precisió de la informació financera d'una organització per a garantir la confiança dels inversors, creditors i altres parts interessades.Responsabilitats Principals:- Auditar els estats financers dels comptes anuals dels clients assignats.- Revisió i anàlisi dels registres comptables, les transaccions financeres i altres documents per assegurar-se que siguin precisos i estiguin en conformitat amb els prinicpis comptables acceptats i les normatives vigents.- Avaluar l'eficàcia dels controls interns dels seus clients per garantir la fiabilitat i la integritat de la informació financera. Això inclou la revisió dels sistemes i procediments de control per identificar possibles riscos i vulnerabilitats- Preparació dels informes d'auditoria que reflecteixin les conclusions derivades del treball realitzat.- Assessorament i recomanacions a les organitzacions sobre com millorar els seus processos i controls interns. Incloent suggeriments per a la millora de procediments, reducció de riscos i optimització de la eficiència operativa.- Verificació del compliment normatiu de les organitzacions amb les lleis i regulacions aplicables en matèria financera i comptable.- Col·laborar en altres projectes de consultoria financera segons sigui necessari.Requisits Essencials:- Experiència mínima de 3 anys en tasques d’auditoria i/o comptabilitat o àrees relacionades.- Competència avançada en l'ús d'eines d'ofimàtica, especialment Excel.- Domini fluït del català i castellà, tant escrit com verbal.- Coneixements d'anglès seran valorats positivament.- Carnet de conduir vàlid i vehicle propi,Perfil del Candidat/a Ideal:Busquem una persona dinàmica, exigent i responsable, amb una clara orientació a resultats i al client. Ha de ser organitzada, analítica i compromesa amb el creixement professional. La capacitat per complir terminis de manera eficient i una actitud proactiva davant dels reptes professionals són claus per a aquesta posició.Beneficis: Oportunitat d'integrar-se en una empresa líder en el sector.Espai per al creixement i desenvolupament professional.Possibilitat d'un dia de teletreball a la setmanaJornada complerta amb flexibilitat horària. Divendres intensiu. Ambient de treball dinàmic i col·laboratiu.Si et consideres una persona amb aquest perfil i estàs preparat per afrontar aquest repte, t'animem a presentar la teva sol·licitud i un currículum actualitzat. Estem amb interès en conèixer-lo i en explorar la manera en què la seva experiència i habilitats podrien contribuir positivament al nostre equip
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Ribas Àlvarez Assessors i Consultors S.L.
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 18/04/2024
Fecha de expiración
  • 17/07/2024
Técnico de Calidad
Flight Training Services

· gestionar y custodiar toda la documentación necesaria en la actividad auditora... · ayudar a los puestos auditados en el seguimiento de ejecución de los planes de acción correctores y preventivos que cierren las discrepancias... · ayudar a los puestos auditados en la definición de los planes de acción......