ASSESSOR/A DE SERVEI - RECANVISTA
Descripción de la oferta de empleo
- Atenció al client per a resoldre les seves consultes i mantenir-lo informat durant tot el procés de manteniment i reparació de la seva maquinària.
- Gestió i coordinació de la recepció de màquines al taller, com també la benvinguda del client, obertura de l’ordre de treball i comprovació física de la màquina.
- Realitzar tasques administratives dels manteniments i reparacions.
- Consultar als/les tècnics/ques sobre l’estat de les reparacions per a poder-ho comunicar al client/a.
- Mantenir al departament de vendes informat sobre les oportunitats potencials de venda d’equips nous o usats.
- Proporcionar assessorament al client segons les seves necessitats.
- Informar als clients/es per informar de modificacions de servei o per avisar que la màquina ja està preparada per a recollir.
- Fer seguiment al client/a després de les reparacions per a detectar si hi ha incidències i assegurar la satisfacció del servei.
- Promoure i vendre recanvis i serveis, segons les necessitats dels clients.
- Facilitar als mecànics/ques de servei tècnic els recanvis sol·licitats.
- Assistència en la col·locació i manteniment de les presentacions del producte.
- Promoure i vendre recanvis i serveis, segons les necessitats dels clients.
- Facilitar als mecànics/ques de servei tècnic els recanvis sol·licitats.
- Assistència en la col·locació i manteniment de les presentacions del producte.
REQUISITS:
- Coneixement de maquinària agrícola i del sector agrícola en general.
- Ús avançat d’eines i aplicacions informàtiques habituals.
- Disponibilitat de treballar en horari partit.
- Habilitats comercials, capacitat de negociació, atenció i assessorament al client.
- Mentalitat de venda proactiva i motivació personal per a generar activitats de venda i prospecció disciplinada a clients.
- Capacitat d’establir i mantenir contacte amb el client i comprendre les seves necessitats.
- Coneixement dels productes John Deere i dels seus competidors.
- Capacitat de treball en equip i de comunicació.
S'ofereix:
- Contracte indefinit a jornada completa.
- Desenvolupament professional i formació interna.
- Formació continuada de la pròpia marca.
- Un bon entorn de treball i la oportunitat de formar part d’una empresa líder i en constant creixement.
- Retribució en funció de la vàlua del/la candidat/a. Experiència 5 anys. - Coneixement de maquinària agrícola i del sector agrícola en general.
- Ús avançat d’eines i aplicacions informàtiques habituals.
- Habilitats comercials, capacitat de negociació, atenció i assessorament al client.
- Mentalitat de venda proactiva i motivació personal per a generar activitats de venda i prospecció disciplinada a clients.
- Capacitat d’establir i mantenir contacte amb el client i comprendre les seves necessitats.
- Coneixement dels productes John Deere i dels seus competidors.
- Capacitat de treball en equip i de comunicació. Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Detalles de la oferta
- Vicens Maquinària Agrícola SA
- Sin especificar
- 15/05/2025
- 13/08/2025
Cerquem assessora comercial per la captació de clients... emissió de trucades, assessorament i tancament de venda... oficina cèntrica i lluminosa -horari de 9 a 14 h, amb possibilitat de jornada completa... oferim: - formació en l'entorn digital... entrar a formar part d'un equip comercial jove, dinàmic......
Empresa dedicada al servei tècnic de sortidors de cervesa per tota la comarca de girona, amb magatzem ubicat a besalú... horari de 9 a 13h i de 15 a 18h... residència a la comarca de girona o voltants de besalú otros datos del puesto imprescindible: carnet b en vigor (no retirat)......
Amb títol de director/a d’activitats de lleure... realització i supervisió de la programació i de les accions educatives a partir dels objectius establerts... coordinació de temes vinculats amb el programa proinfància... otros datos del puesto horari 30h setmanals en horari de tardes de dilluns a divendres......
Coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al client... ús de tpv i sistemes de cobrament, així com gestió bàsica de caixa... coneixements en protocol de servei i tracte al client... disponibilitat i requisits imprescindiblesdisponibilitat per treballar en horari......
àrees de responsabilitat... experiència en dinamització de borses de treball i gestió de persones... professionalitat i orientació al servei i al benestar de l’usuari... ambient de treball col·laboratiu i oportunitats de creixement dins l'empresa......