Inscribirse a la oferta

ADMINISTRATIVA SOCIAL PER L'ÀREA DE SALUT D'ASISGRUP

Girona - girona

Descripción de la oferta de empleo

Vols formar part d’una empresa gironina amb més de 25 anys d’experiència i líder en serveis globals? A ASISGRUP · Serveis per a tu!, t’oferim un projecte amb vocació social, estabilitat laboral i un equip compromès.

Busquem un perfil administratiu per incorporar-se a l’Àrea de Salut, assumint el rol de referent social d’una cartera d’usuaris. Si tens experiència en gestió de serveis i et motiva la relació amb les persones, et volem conèixer.

Àrees de responsabilitat

  • Exercir de referent social d’una cartera d’usuaris, amb seguiment, coordinació i gestió integral dels seus serveis.
  • Manteniment i actualització dels expedients dels usuaris i la documentació vinculada als serveis d’atenció domiciliària, tant pel que fa als usuaris com als professionals.
  • Coordinació i comunicació interna amb els equips de treball per garantir la qualitat i eficiència en la prestació dels serveis.
  • Gestió de sol·licituds i tràmits administratius, incloent-hi la relació amb entitats col·laboradores i administracions públiques.
  • Atenció personalitzada i resolució de consultes a professionals, usuaris i familiars.
  • Cerca i coordinació de professionals sociosanitaris (fisioterapeutes, podòlegs, infermers, treballadors familiars, etc.) per cobrir les necessitats dels usuaris, famílies i entitats.
  • Informació, orientació i assessorament a usuaris i famílies sobre els recursos disponibles dins del sistema de serveis socials.
  • Mediació i suport relacional entre famílies i treballadors per afavorir una convivència i col·laboració eficient.
  • Gestió de la relació amb entitats i centres de l’àmbit social i sanitari.
  • Recerca i gestió de recursos residencials per a usuaris que ho requereixin.

Requisits del perfil

Perfil personal i competencial

  • Persona dinàmica, organitzada i amb esperit comercial.
  • Proactivitat i capacitat d’adaptació als canvis.
  • Excel·lents habilitats comunicatives i interpersonals.
  • Capacitat per establir prioritats i gestionar múltiples tasques de manera autònoma.
  • Atenció al detall i orientació a la qualitat.
  • Professionalitat i orientació al servei i al benestar de l’usuari.
  • Empatia i sensibilitat per acompanyar situacions personals complexes.

Requisits tècnics

  • Experiència en suport administratiu i/o selecció de personal.
  • Català parlat i escrit amb fluïdesa.
  • Bon domini d’eines informàtiques i mecanografia.

Es valorarà

  • Formació en l'àmbit social o sanitari.
  • Experiència en dinamització de borses de treball i gestió de persones.
  • Coneixement d’altres idiomes.

Condicions laborals

  • Contracte fix.
  • 40 hores setmanals, de dilluns a divendres presencial.
  • Sou: 20.000 € bruts anuals.
  • Ambient de treball col·laboratiu i oportunitats de creixement dins l'empresa.

A ASISGRUP trobaràs una feina amb sentit, un equip que t’acompanya i una empresa que aposta pel creixement professional. T’hi apuntes?

Inscribirse a la oferta

Detalles de la oferta

Empresa
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Indefinido, jornada completa
Salario
  • 20000€ - 30000€
Fecha de publicación
  • 06/05/2025
Fecha de expiración
  • 06/01/2026
Denunciar esta oferta

Cómo detectar ofertas falsas
Coordinador/a de Proyectos y Administrativa – Área Salud
GRUPO ASA

Tareas administrativas y de gestión de documentación... horario: de lunes a viernes, de 09:30 a 13:30 y de 16:00 a 20:00h... funciones principales: coordinación y seguimiento de proyectos sanitarios... atención al paciente (información, apoyo, gestión de citas)... experiencia demostrable en gestión......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... tasques de suport: - creació de posts per a blogs de diferents temàtiques, posts per a facebook, twitter, instagram, linkedin i altres xarxes socials: recerca d’informació, documentació......

Responsable d’experiències i botiga
Formatges Tramuntana SL

Inici previst: 1 de novembre de 2025... gestió de reserves i promoció de les activitats... suport i gestió de la botiga física i de la zona de tast... manteniment i dinamització de les xarxes socials de l’empresa... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h... entorn de treball agradable, amb producte......

Docente de Secundaria área de Ciencias
Grupo Educativo

Los colegios zola buscan profesores/as de secundaria para cubrir varias sustituciones en sus colegios... las materias a impartir sería las del área de ciencias: matemática, bilogía, física y química... interesados/as enviad cv a: *****@***** ¡os esperamos! requisitos del puesto- titulación universitara......

Area manager (m/f)- tiffosi españa
Tiffosi

Gestionar los puntos de venta de la marca, garantizando que se cumplan los objetivos de ventas y los indicadores de rendimiento; - gestionar los equipos de tienda, asegurando el reclutamiento, integración y evaluación de los trabajadores; - apoyar a los equipos en el cumplimiento de los procedimientos......

 Profesor/a preparar Oposiciones Administrativa del Estado
Academia rosu oposicopnes vigilancia idiomas y refuerzo escolar

Academia rosu, en barcelona necesita profesor/a para preparar oposiciones de administrativa del estado... ubicación: c/cristóbal de moura, 246, barcelona: besòs mar, bus: h14, b20, v31, v33, tram t5 y t6 www... com tel: 697981557......

CONTABLE ADMINISTRATIVA
ES LEX ASESORES LEGALES S.L.

Control y archivo de facturas, seguimiento de pagos, y gestión de cuentas por cobrar y por pagar... conocimientos básicos de contabilidad y fiscalidad... gestión de suministros de oficina, realizando pedidos cuando sea necesario para mantener un entorno de trabajo bien abastecido... otros datos del puestoofrecemos:......

Telefonservice-Mitarbeiter (m/w/d) – AMRP
AMRP Solutions S.L.

Was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil unseres teams! sende deine vollständigen bewerbungsunterlagen an *****@*****......

Telefonservice-Mitarbeiter (m/w/d) – AMRP
AMRP Solutions S.L.

Was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil unseres teams! sende deine vollständigen bewerbungsunterlagen an *****@*****......