ADMINISTRATIU/VA DEL SERVEI D'ATENCIÓ AL CLIENT (CODI: )
Descripción de la oferta de empleo
En tràmit Població.
Reus Places.
1 Resum.
Administratiu/va del Servei D'atenció al Client Funcions.
Atendre les peticions presencials, telemàtiques i telefòniques dels clients i gestionar-les, tot introduint-les dins el sistema informàtic quan correspongui (tràmits de contractació, d’ inspeccions, atendre consultes i sol·licituds, rebre queixes i reclamacions, etc) Informar als clients que ho requereixin sobre l’estat dels deutes, emetre i lliurar còpia de factures, documents de pagament, etc.
Actualitzar les dades de contracte dels clients que ho sol·licitin (canvi número domiciliació bancària, canvi adreça correspondència, etc.) Atendre les peticions de connexió de servei, emetre les comandes de venda i les factures corresponents.
Fer la gestió de cobrament en efectiu i targeta de crèdit de factures diverses.
Gestionar les sol·licituds d’ajornament i fraccionament del deute i fer el seguiment.
Emetre les comandes i/o factures corresponents a altres serveis diversos no gestionats dins la facturació padró ni gestionats des d’altres departaments de l’organització.
Realitzar l’arqueig de caixa.
Emetre avisos i ordres de servei per als operaris/inspectors i fer el seguiment.
Realitzar el seguiment dels avisos interns generats des del departament.
Realitzar el seguiment de les inspeccions tècniques.
Emetre i generar cartes i demés informació adreçada al client.
Realitzar el seguiment dels contractes provisionals.
Modificar els marcatges de bateries de comptadors.
Atendre els tràmits que arriben per l´Oficina Virtual i realitzar les gestions que corresponguin fins a la resolució final i tancament de la petició del client.
Actualitzar les dades d’informació al client (infotràmits, dades web vinculades amb el SAC, etc).
Atendre les peticions d´analítiques d’aigua, recepcionar les mostres, emetre les comandes de venda i factures corresponents.
Arxivar la documentació generada pel departament.
Proporcionar informació i/o elaborar informes a petició del cap de servei.
Realitzar la gestió de pagament de despeses menors i lliuraments a compte per a despeses del personal de l'empresa i formalitzar el seu apunt a caixa.
Comunicar/ registrar les incidències detectades i millores proposades al cap de servei.
Gestionar l’aplicació d’assignació de torns d’ atenció als clients i control de temps d’espera.
Gestionar les sol·licituds de pobresa energètica rebudes des del Departament de Serveis Socials de l'Ajuntament.
Registre d’entrada i sortida de documentació.
Corregir errors detectats en SAP (errors de bateries, comptadors invertits, error selecció PS, clients duplicats, etc.) Horari.
Bases convocatòria Jornada laboral.
Jornada completa Notes jornada.
De dilluns a divendres Durada del contracte.
Indefinit Sou orientatiu.
Segons grup professional 2A Incorporació.
Bases convocatòria i inscripcions a https://www.
iguesdereus.
at/ca-es/Empresa/Oferta-pública-docupació.
Terminis presentació de candidatures.
(inclòs) Edat.
Entre 16 i 67 anys Altra formació.
Estar en possessió de titulació o coneixements adquirits en l’exercici de la seva professió equivalent a Cicles Formatius de Grau Mitjà, o Formació Professional 1er grau, complementada amb formació específica en el lloc de treball Tipus ocupació.
Administratiu/va
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 01/07/2025
- 04/01/2026
Professionalitat i orientació al servei i al benestar de l’usuari... proactivitat i capacitat d’adaptació als canvis... requisits del perfil... manteniment i actualització dels expedients dels usuaris i la documentació vinculada als serveis d’atenció......
Requisits: imprescindible anglès fluït (oral i escrit)... gestió de reserves i promoció de les activitats... horari: hivern: de dimecres a diumenge, de 7:00 a 15:00 h... estiu: de dimarts a dissabte, de 7:00 a 15:00 h... cura i presentació de l’espai destinat a les degustacions......
Amb títol de director/a d’activitats de lleure... es valorarà competències i expertesa en l’ús de tecnologies digitals per a l’èxit educatiu, la cura del benestar digital i la creació maker amb infants... requisitos del puesto titulació universitària finalitzada en educació social......
Was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil unseres teams! sende deine vollständigen bewerbungsunterlagen an *****@*****......
Was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil unseres teams! sende deine vollständigen bewerbungsunterlagen an *****@*****......
Sprichst du fließend deutsch? wir suchen verstärkung für unser team im telefonischen kundenservice... was wir bieten moderner arbeitsplatz in einem angenehmen team keine vorerfahrung notwendig – wir schulen dich! quereinsteiger willkomen sofortiger einstieg möglich bewirb dich jetzt und werde teil......
Euros/horaubicación: sant fruitos del bages, polígono industrial santa ana carrer del collrequisitos del puestotener documentación para poder contratar tener coche para desplazarse al centro de trabajo... ilunion job solutions buscamos operario/a textil horario:turno de noche: 22:00h a 06:00h siempre......
Euros/horaubicación: sant fruitos del bages, polígono industrial santa ana carrer del coll... ilunion job solutions buscamos mozo/a de almacén textil para funciones de carga y descarga... horario:turno de noche: 22:00h a 06:00hturno de mañana: de 06:00h a 14:00hturno de tarde: de 14:00h a 22:00h los......
Coneixements en protocol de servei i tracte al client... coneixement de servei de sala i barra, incloent tècniques de servei a taula i atenció al client... flexibilitat horària segons les necessitats del servei... proactivitat i autonomia per anticipar necessitats del servei... requisits i coneixementsformació......
Bona presència i comunicació amb el client... com serà el teu dia a dia? atendre i orientar al client en la seva compra... per formar part del nostre equip és important: experiència en atenció al client en bar, restaurant, cafeteria, forn, hotel o similar... requisitos del puestoper formar part del......