Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA COMPRES

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Descripción de la oferta Intress cerca un/a  Administratiu/va de Compres per a incorporar-se al Departament de Finances de l'entitat, seria per estar a la nostra Seu de Barcelona.
La persona seleccionada haurà de realitzar tasques de suport en l'àrea de compres, fent gestió dels serveis que gestionem i de la pròpia entitat.
Què farás? Fer seguiment de tota la documentació que es genera a partir dels serveis (arxiu de contractes, seguiment de controls, etc…) per al seu posterior arxiu.
Gestionar les sol·licituds de compra, seguint les instruccions marcades.
Extreure dades de excel per a poder anàlisis posteriors.
Contactar amb proveïdors per a gestionar documentació.
Controlar el CRM, en matèria d'avaluacions de proveïdors Seguiment de la flota de vehicles (lliurament, taller, multes, etc…) Donar suport al departament.
Què oferim? Incorporació.
immmediata, t'estem esperant!  Contracte.
indefinit, és una posició estable.
Jornada.
38,5h setmanal Horari.
De dilluns a divendres de i dos dies de fins les hores (a determinar).
Retribució.
€ bruts mensuals (x 14 pagues € bruts anuals).
Formaràs part d'una entitat dedicada a l'àmbit social, on creiem en la integració de les persones que es troben en situació de vulnerabilitat social.
Requisitos Què esperem de tu? Formació acadèmica necessària.
Graus relacionats amb la Gestió Administrativa.
Experiència professional necessària.
Experiència de 2 anys realitzant funcions i tasques similars.
Coneixements necessaris.
Coneixements de comptabilitat bàsica (seient, com comptabilitzar).
Coneixements d'ofimàtica.
Excel i taules dinàmiques.
Altres aspectes a valorar.
Capacitat analítica, proactivitat i organització.
Valorem molt les ganes d'aprendre!    Aquesta oferta pot ser una bona oportunitat per formar part d'un bon equip, i una gran entitat, que anem creixent cada dia més!    Intress es compromet a través de la seva Política de Gestió de Persones i compromisos adoptats en l'III Pla d'Igualtat de Intress, en el seu Eix 2, a gestionar els processos de selecció externa i promoció interna amb el compromís d'igualtat d'oportunitats entre dones i homes, tant des de Intress com des de les entitats col·laboradores, que asseguraran la igualtat i dotaran de perspectiva de gènere als seus processos selectius.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 03/04/2024
Fecha de expiración
  • 02/07/2024