Ver oferta completa

ADMINISTRATIU/VA

Terrassa - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

- Tasques administratives de recepció i/o expedició de documentació/paqueteria.
- Recepció de visites, trucades telefòniques i altres comunicacions. Atenció al client/usuari telefònic.
- Classificació de documentació i/o informació, i/o derivació a les àrees corresponents.
- Enregistrament al sistema informàtic (ERP de l’empresa) de documentació i informació varia.
- Operacions de manteniment i actualització d’arxius, en diferent tipus de suport.
- Gestions logístiques. Coordinar transports d’expedicions a clients.
- Realització de tasques administratives de suport i facturació.
- Tasques administratives de suport de compres: Relacionar albarà de compra amb la factura de proveïdor i control de les entregues de comandes de matèries primes
- Gestió de materials interns: Control i distribució de la roba laboral per als treballadors. Control i distribució del material d’oficina. Control i gestió de les necessitats de material divers i necessitats per al menjador i material de neteja.
- Proporcionar atenció telefònica als clients des del punt de vista de gestió comercial.
- Administrar la informació entre els clients i la resta de departaments que siguin necessària per tramitar les comandes.
Experiència 3 anys. Experiència de 3 anys en lloc de treball similar. Competències / coneixements: Es valoraran coneixements sobre processos industrials i també d'altres idiomes. anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • RYP
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 17/05/2024
Fecha de expiración
  • 15/08/2024