Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/VA
Barcelona
- Barcelona
Descripción de la oferta de empleo
Seran les seves funcions i responsabilitats:
• Gestió de l’agenda de l’àrea
• Atenció telefònica i filtratge de trucades
• Gestió correspondència
• Logística de l’àrea (material, ordres de compra, organització de reunions i/o jornades...)
• Consulta i selecció de normativa
• Redacció i correcció de textos i revisió de format
• Gestió de comunicacions amb tercers (cartes, circulars...)
• Recerca i recopilació de dades i informació sectorial
• Elaboració de continguts i seguiment del web corporatiu
• Gestió de viatges i allotjaments
• Explotació de la base de dades de cooperatives
• Arxiu Experiència 2 anys. Preferiblement. Competències / coneixements: Per ocupar el lloc de treball pensem en una persona amb bones competències digitals, bons coneixements d’informàtica, i ofimàtica en particular, ordenada i metòdica. Idiomes: català (nivell alt) i castellà; es valoraran coneixements d’altres idiomes, especialment d’anglès, i ha d’aportar una bona comunicació oral i escrita. Responsable, precisa i amb atenció al detall, amb capacitat de treballar en equip, d’iniciativa així com habilitat en l’atenció telefònica, organitzativa.
Formació mínima: Grau mitjà de Gestió Administrativa, Grau superior d’Assistència a la Direcció, Formació Professional II, Batxillerat o equivalent.
Es valorarà la seva experiència en gestió administrativa, coneixements del sector agroalimentari i formació en protocol/organització d’actes.
Preferentment amb carnet de conduir B1 i disponibilitat per viatjar esporàdicament. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
• Gestió de l’agenda de l’àrea
• Atenció telefònica i filtratge de trucades
• Gestió correspondència
• Logística de l’àrea (material, ordres de compra, organització de reunions i/o jornades...)
• Consulta i selecció de normativa
• Redacció i correcció de textos i revisió de format
• Gestió de comunicacions amb tercers (cartes, circulars...)
• Recerca i recopilació de dades i informació sectorial
• Elaboració de continguts i seguiment del web corporatiu
• Gestió de viatges i allotjaments
• Explotació de la base de dades de cooperatives
• Arxiu Experiència 2 anys. Preferiblement. Competències / coneixements: Per ocupar el lloc de treball pensem en una persona amb bones competències digitals, bons coneixements d’informàtica, i ofimàtica en particular, ordenada i metòdica. Idiomes: català (nivell alt) i castellà; es valoraran coneixements d’altres idiomes, especialment d’anglès, i ha d’aportar una bona comunicació oral i escrita. Responsable, precisa i amb atenció al detall, amb capacitat de treballar en equip, d’iniciativa així com habilitat en l’atenció telefònica, organitzativa.
Formació mínima: Grau mitjà de Gestió Administrativa, Grau superior d’Assistència a la Direcció, Formació Professional II, Batxillerat o equivalent.
Es valorarà la seva experiència en gestió administrativa, coneixements del sector agroalimentari i formació en protocol/organització d’actes.
Preferentment amb carnet de conduir B1 i disponibilitat per viatjar esporàdicament. català (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat), espanyol (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Federació de Cooperatives Agràries de Catalunya
Tipo de Contrato
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 10/05/2024
Fecha de expiración
- 08/08/2024