Ver oferta completa
ADMINISTRATIU/IVA COMERCIAL/RRHH
Vallés
- Valencia
Descripción de la oferta de empleo
Sector Distribució alimentària LLoc de treball ADMINISTRATIU/IVA COMERCIAL/RRHH Missió Per a empresa dedicada a la comercialització de productes alimentaris busquem un/a ADMINISTRATIU/IVA COMERCIAL/RRHH.
Combinarà tasques de gestió del personal de l’organització (20 % de la jornada aproximadament) amb tasques d’administració comercial (80% de la jornada aproximadament).
FUNCIONS.
Funcions i responsabilitats com a administratiu/iva comercial.
- Control i gestió de la cartera de clients.
deutes, remeses - Tasques administratives bàsiques de l'empresa - Gestió administrativa comercial.
comandes de clients - Arxiu documental - Suport a altres departaments quan sigui necessari - Elaboració d'informes per gerència - Gestió del programa de control de factures de proveïdors Funcions de recursos humans.
- Gestió del vestuari laboral, control rendiments en espècies - Ús i seguiment del programa de fitxatges, vacances, absències - Control baixes, accidents laborals, mútua i riscos laborals - Gestió de comunicació amb els treballadors - Seguiment cursos de formació - Selecció de personal Imprescindible Formació CFGS o Grau universitari àrea administració i finances o similar Domini d'ofimàtica Català natiu.
Domini de castellà Experiència en tasques administratives comercials o en departament de gestió de persones Preferible Residència a la comarca del Vallès Oriental Disposar de carnet de conduir B1 Coneixements àrea RRHH i/o PRL S'ofereix Lloc de treball estable Retribució negociable segons perfil Imatges
Combinarà tasques de gestió del personal de l’organització (20 % de la jornada aproximadament) amb tasques d’administració comercial (80% de la jornada aproximadament).
FUNCIONS.
Funcions i responsabilitats com a administratiu/iva comercial.
- Control i gestió de la cartera de clients.
deutes, remeses - Tasques administratives bàsiques de l'empresa - Gestió administrativa comercial.
comandes de clients - Arxiu documental - Suport a altres departaments quan sigui necessari - Elaboració d'informes per gerència - Gestió del programa de control de factures de proveïdors Funcions de recursos humans.
- Gestió del vestuari laboral, control rendiments en espècies - Ús i seguiment del programa de fitxatges, vacances, absències - Control baixes, accidents laborals, mútua i riscos laborals - Gestió de comunicació amb els treballadors - Seguiment cursos de formació - Selecció de personal Imprescindible Formació CFGS o Grau universitari àrea administració i finances o similar Domini d'ofimàtica Català natiu.
Domini de castellà Experiència en tasques administratives comercials o en departament de gestió de persones Preferible Residència a la comarca del Vallès Oriental Disposar de carnet de conduir B1 Coneixements àrea RRHH i/o PRL S'ofereix Lloc de treball estable Retribució negociable segons perfil Imatges
Ver oferta completa
Detalles de la oferta
Empresa
- Sin especificar
Fecha de publicación
- 22/05/2025
Fecha de expiración
- 20/08/2025