1 OFICIAL ADMINISTRATIU/VA
Descripción de la oferta de empleo
El Servei de Facturació depèn de la Direcció d’’Economia i Serveis.
Funcions generals.
Facturació a diferents clients, principalment al Servei Català de la Salut.
Rescabalar tota la documentació imprescindible i necessària per facturar.
Revisar l’activitat assistencial i garantir la seva correcta facturació.
Garantir que tota l’activitat assistencial realitzada es facturi.
Solucionar les incidències de caràcter administratiu amb els diferents clients-deutors.
Monitoritzar l’activitat facturada i fer comparatius amb anys anteriors.
Fer seguiment de les factures pendent de cobrar.
Requisits.
Títol de Cicle Formatiu de Grau Superior en l’àmbit de l’Administració i Gestió.
Nivell de català C1.
Es valorarà.
Currículum vitae.
Experiència minima de 2 anys en serveis de facturació hospitalària.
Experiència en facturació al Servei Català de la Salut així com altres clients.
First Certificate d’anglès.
Capacitat de comunicació, d’empatia i de treball en equips interprofessionals i multidisciplinaris.
Interès, iniciativa, implicació i compromís.
Coneixements d’ofimàtica avançada.
Coneixement del sistema SAP mòduls SD /FI a nivell de usuari.
S’ofereix.
Incorporació immediata i amb vinculació estable * a l’equip de treball del servei de Facturació del Consorci Corporació Sanitària Taulí.
* La persona seleccionada es vincularà laboralment mitjançant un contracte de substitució pel termini imprescindible fins a la cobertura reglamentària i definitiva de la plaça vacant (antics interinatges) o, transitòriament, altres modalitats que en dret siguin possibles, mantenint la condició d'interí fins a la resolució del procés públic de convocatòria que s’efectuarà de conformitat amb la DA 4ª del RDL de mesures urgents per a la reforma laboral.
Les condicions laborals són les establertes en el III Conveni SISCAT, amb jornada completa en torn de matí.
Procés de selecció.
Les condicions generals d’aquesta convocatòria es regiran pel què recull el present anunci i amb els procediments que es detallen a les bases tipus de convocatòria per a ocupació de places vigents, que es poden consultar al web de l’entitat www.
auli.
at.
D’acord amb el Codi de Selecció i Vinculació vigent, les persones candidates se sotmetran a les proves següents.
Valoració curricular (valoració de mèrits d’acord amb els ítems de l’apartat es valorarà i amb les corresponents acreditacions, llevat de l’experiència interna que s’acreditarà d’ofici).
Entrevista personal (pels professionals sense experiència interna) o valoració directiva.
Prova psicotècnica.
Es podran afegir les proves competencials que es considerin necessàries per valorar la idoneïtat de les candidatures, en el marc de l’establert al vigent Codi de Selecció i Vinculació.
En ares als principis d’economia processal i celeritat del procés, també es podran reduir les fases del procés de selecció en funció de la ràtio de candidats amb compliment dels requisits de la present oferta.
Les persones no seleccionades per aquesta posició que hagin realitzat el procés de selecció, podràn ser considerades, segons la seva idoneïtat, per ocupar vacants que es puguin donar en altres àmbits de característiques semblants a la plaça objecte d’aquesta convocatòria.
En compliment de la LISMI, el Consorci, tindrà en consideració la reserva per a les persones candidates que acreditin una discapacitat igual o superior al 33%, sempre que siguin idònies per al desenvolupament de les funcions a cobrir.
Documentació i inscripció.
Documentació.
Caldrà adjuntar en el moment de la inscripció els següents documents en format PDF.
Documentació requisit.
1.- Curriculum vitae.
2.- Titulació acreditativa del requisit.
Documentació complementària.
3.- Acreditacions formatives.
4.- Experiència laboral (caldrà acreditar-la mitjançant certificats de serveis prestats en entitats alienes al centre).
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Informació.
Per a consultes en relació a aquesta convocatòria, us podeu adreçar a indicant el número de referència d’aquest anunci.
Data de termini.
Fins el 31 de juliol de Codi de plaça.
Requisits La no presentació de la documentació requerida pot comporta l’exclusió de la candidatura a la convocatòria.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- Sin especificar
- 03/07/2025
- 04/01/2026
Salario 11,38€ brutos/ hora duración: 1 díarequisitos del puestoexperiencia como oficial de 1ª en construcción expericnia en alicatado... se precisa para una obra ubicada en moncada un oficial de 1ª en construcción con experiencia en alicatado... horario de 8 a 18h......
· jornada completa · horario: turno de mañana y tarde rotativo según cuadrante del centro + 1 fin de semana al mes... · formación en electricidad, clima, fontanería, etc · experiencia mínima de 3 años como oficial 1º realizando mantenimiento preventivo / correctivo de instalaciones de climatización,......
Se busca oficial de 1 y 2 de albañileria para trabajar en la zona de barcelona y en el area metropolitana... enviar curriculum y datos a *****@***** requisitos del puesto se busca oficial de 1 y 2 de albañileria para trabajar en la zona de barcelona y en el area metropolitana......
Estamos ampliando equipo y se precisa incorporar un/a oficial 1º mantenimiento especialista en clima para el equipo móvil (madrid y alrededores) desplazándose a los diferentes centros con vehículo de empresa... · imprescindible carnet de conducir b y disponibilidad de desplazamiento en ruta (madrid y......
Se requiere oficial de 1ª de albañileria... experiencia minima de oficial de 3 añoso... que no tenga miedo a las alturas y tenga una expericiencia demostrable minima de oficial de 3 años... requisitos del puestocurso 20 h se valorará curso de trabajos verticales en altura......
Requisitos del puesto* experiencia demostrable como oficial de albañilería (mínimo 3 años)... ¿eres oficial de albañilería y buscas un equipo serio donde se valore tu trabajo? en construcciones palpin sl, empresa ubicada en belmonte de tajo, con más de 20 años en el sector y especializada en reformas......
Requisitos del puestocarnet de conducir experiencia mínima demostrable como oficial de 1° 3 añosotros datos del puestosalario según convenio... instalaciones y mantenimiento de antenas, porteros electrónicos, redes de datos... los trabajos a desarrollar son: instalaciones eléctricas y mantenimientos......
Requisitos del puesto carnet de conducir experiencia mínima demostrable como oficial de 1° 3 años otros datos del puesto salario según convenio... instalaciones y mantenimiento de antenas, porteros electrónicos, redes de datos... los trabajos a desarrollar son: instalaciones eléctricas y mantenimientos......
Se precisa de oficial 1ª para trabajos de electricidad, fontaneria y climatización, desde reparaciones y mantenimiento hasta reforma u obra nueva... requisitos del puesto titulación relacionada con el puesto... 5 años mínimos de experiencia demostrablecarnet b... actitud proactiva y autosuficiente, organizado......
Se precisa de oficial 1ª para trabajos de electricidad, fontaneria y climatización, desde reparaciones y mantenimiento hasta reforma u obra nueva... requisitos del puesto titulación relacionada con el puesto... 5 años mínimos de experiencia demostrablecarnet b... actitud proactiva y autosuficiente, organizado......