TRABAJO ADMINISTRATIVA FRONT OFFICE PALMA, PALMA DE MALLORCA
(13 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa front office en Palma, Palma de mallorca
• supervises all areas of the front office in the absence of the front office or assistant front office manager... front office areas include bell/door staff, switchboard...
Job description for supervisor front office(hoz) in palma de mallorca,spain... coordinate with housekeeping to track readiness of rooms for check-in...
As front office agent, what will your day-to-day work be like?: -check in and check out... maybe this is your place!:) your main mission as a front office agent...
Microsoft office skills, especially excellent excelgood negotiation skills, multitasking, organizing, prioritization and working independently...
• high performance in communication with internal stakeholders and external clients; good team player• knowledge of salesforce and sap programs will be an advantage...
Coordinate with housekeeping to track readiness of rooms for check-in... balance and drop receipts according to accounting specifications...
Administrativo/a - aeropuerto de palma de mallorca
Amplios conocimientos de office 365 (word, outlook, etc... esta persona dará soporte tanto a la gestión administrativa del personal de azul handling...
Administrativo/a de prl - aeropuerto de palma de mallorca
Grado medio o fp en administración o similar experiencia previa en un departamento de prevención de riesgos laborales, preferiblemente en entorno aeroportuario,...
Tareas de front office, atención al cliente al detalle... idiomas: castellano, inglés y alemán nivel medio-alto... 00 a y turnos de tarde de a sobre olivia hotels...
¿Quieres encontrar trabajo?
Executive assistant- palma de mallorca
Entre las principales funciones estaría la coordinación de agenda y reuniones, gestión de viajes, gestión administrativa de notas de gastos, facturación, archivo...
Refined verbal and written communication skill -a true desire to satisfy the needs of others in a fast paced environment -microsoft office suite applications se...
2º jefe/a de recepción - iberostar hotels & resorts zona alcudia
Como segundo/a jefe/a de recepción, tu rol se basará en:- atención al cliente, tareas de front office... ¿qué obtendrás a cambio?- un paquete de atractivos beneficios...
Conocimientos de microsoft office... tareas dar soporte administrativo general al departamento legal de hotelbeds en todo lo relacionado con su programa internacional...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?