TRABAJO BACKOFFICE SALES
(15 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Backoffice sales
Nederlandse sales executive (b2b) voor bp
Nederlandse sales executive (b2b) voor bp in athene heb je een passie voor sales? heb je sterke communicatie- en onderhandelingsvaardigheden? als je het aanspreekpunt...
Remote: order support specialist backoffice (dutch speaker)
Discover the perfect balance between working and enjoying the sun as a payment specialist for a technology company in a backoffice position...
Area sales manager - canal horeca (menaje)
Dónde vas a trabajar? importante empresa familiar fabricante de mensaje para la hosteleria ¿qué harás en tu nuevo puesto? - gestión de los clientes horeca, de los...
Sales assistant con inglés - villena
Se valorará muy positivamente el dominio de francés y/o alemán experiencia de al menos 2 años haciendo funciones de backoffice internacional habilidades sólidas...
Remote: payment specialist (dutch speaker)
Liaison and key support role for sales, sales support, finance on daily operational issues, problem escalation and resolution... your prospective new employer is...
Trade marketing specialist andorra, hibrido
Specific knowledge on trade consumer competition and promotion plan sales fundamentals targeted commercial resource deployment... you can choose between a hybrid...
Trade marketing specialist andorra (h/m)
Specific knowledge on trade, consumer, competition and promotion plan, sales fundamentals, targeted commercial resource deployment... opportunity to work in a multinational...
L’environnement et la team techniquebsport c’est aujourd’hui une cinquantaine de personnes réparties entre en 4 pôles: tech, sales, support, marketingl’équipe tech...
Operari/ operaria de neteja 20h amb discapacitat reconeguda
Neteja de despatxos i sales de reunions... neteja del menjador de les oficines i backoffice... neteja a fons mensual... es tindrà en compte qualsevol experiència...
¿Quieres encontrar trabajo?
Work from home: fraud prevention agent (dutch speaker)
Your prospective new employer is a multinational organisation that has been acknowledged as one of the best sales and customer service solutions provider companies...
\u helping out with reports, presentations, and sales reviews... as our go-to team assistant, youll be in charge of all things admin, from keeping the office running...
Se requiere experiencia previa en departamentos de atención al cliente / comercial / backoffice... vehículo propio para acceder a las instalaciones de la empresa...
• helping out with reports, presentations, and sales reviews... as our go-to team assistant, you’ll be in charge of all things admin, from keeping the office running...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?