Ver oferta completa

AIR LOGISTICS CUSTOMER CARE SPECIALIST

Madrid - Madrid

Descripción de la oferta de empleo

Tienes una vocación clara por el sector del Transporte Aéreo de mercancías?¿Has tenido un cierto recorrido profesional en ese área y quieres seguir progresando? Your Role En la actualidad, Kuehne + Nagel selecciona un/a profesional para desempeñar funciones de Air Logistics Customer Care Specialist en sus oficinas ubicadas en Madrid.
En dependencia del/de la Responsable de Customer Service, gestionará los flujos de mercancías por esa vía y mantendrá una interlocución fluida, tanto con clientes, como con proveedores y otros departamentos operativos.
Your Responsibilities Gestión íntegra de tráfico aéreo de mercancías; Colaboración con el área de Ventas para el correcto desarrollo comercial de esa actividad; Participación en proyectos propios del departamento, relacionados con la optimización de los procesos operativos; Interlocución con otros departamentos, oficinas, proveedores y clientes; Asumir y promover los programas de la Compañía en materia de Compliance y de Confidencialidad de Datos para todo lo concerniente a la posición.
#LI-A Your Skills and Experiences Estudios académicos vinculados a la Logística o Comercio Internacional; Experiencia mínima de 2 años en funciones operativas de tráfico aéreo de mercancías; Inglés fluido; Vocación por el sector del comercio internacional.
Good Reasons to Join Desarrolla tu carrera profesional en una Compañía líder y referente mundial en el sector de la Logística y el Comercio Internacional.
Trabaja con nosotros en unas condiciones óptimas y ajustadas a tu nivel profesional.
Kuehne + Nagel is an equal employment/affirmative action employer.
If you require an accommodation for any part of the online application process due to a disability, please contact the Employee Services HR Help Desk at during the hours of 8.
am - 5.
pm EST; Monday through Friday or via e-mail at.
with the nature of your request.
We will answer your inquiry within 24 hours.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Kuehne+Nagel
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 26/04/2024
Fecha de expiración
  • 25/07/2024
Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... 000€ gross per year......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... 000€ gross per year......

German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Collections Specialist with a high Level of German or Dutch
Talent Search People

You have demonstrated effective customer service skills, preferably 1-2 years' experience in collections, including interaction with a large customer base... you will negotiate customer disputes to resolution and documents root cause... we are looking for a collections specialist with a high level of......

365.tours - Onboarding and Support Specialist
OtoTrak d.o.o.

Collaborate with cross-functional teams to improve the onboarding process and overall customer experience... proven experience in sales, account management, or customer support roles, preferably in the travel, tourism, or outdoor activities industry... provide exceptional customer support to users of......

Account Specialist - Gestor/a campañas digitales
Rankia S.L

Si quieres ayudarnos a construir este proyecto como si de tu propia empresa se tratará, desarrollando productos, creando procesos, analizando y tomando decisiones ¡no lo pienses más !este es tu lugar! ¿qué hace un account specialist en rankia? cómo account specialist tendrás la oportunidad colaborar......

Customer Success Manager
Recruit4work SL

As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......

Asistente atención médica Visa patrocinada Home Care UK
Reach HR Consulting

Asistente de atención médica - visa patrocinada - home care - alojamiento pension plan - dorchester uk reach hr es una compañía que se especializa en reclutar profesionales de la salud... ofertascontrato permanente;salario mensual bruto a partir de 1560 gbphoras de 40 horas por semana - posibilidad de......

Customer support with german for hotel industry
City job offers

Reports to customer support team lead job overview this is what you tell people at parties: i am working at an international, superfast-growing tech company, and we are revolutionizing hoteliers around the globe... creating video & written content to teach our hoteliers in all possible topics so they......

CRM Specialist - BRAZIL Market
Talent search people

Como crm specialist tu día a día: - planificarás, coordinarás, analizarás y optimizarás todas las actividades promocionales y de crm... crearás imágenes con las herramientas de creación de imágenes/banners como kitroom, bannerflow y spirable... contarás con un seguro médico privado (adeslas)......