AIR LOGISTICS CUSTOMER CARE SPECIALIST
Descripción de la oferta de empleo
En dependencia del/de la Responsable de Customer Service, gestionará los flujos de mercancías por esa vía y mantendrá una interlocución fluida, tanto con clientes, como con proveedores y otros departamentos operativos.
Your Responsibilities Gestión íntegra de tráfico aéreo de mercancías; Colaboración con el área de Ventas para el correcto desarrollo comercial de esa actividad; Participación en proyectos propios del departamento, relacionados con la optimización de los procesos operativos; Interlocución con otros departamentos, oficinas, proveedores y clientes; Asumir y promover los programas de la Compañía en materia de Compliance y de Confidencialidad de Datos para todo lo concerniente a la posición.
#LI-A Your Skills and Experiences Estudios académicos vinculados a la Logística o Comercio Internacional; Experiencia mínima de 2 años en funciones operativas de tráfico aéreo de mercancías; Inglés fluido; Vocación por el sector del comercio internacional.
Good Reasons to Join Desarrolla tu carrera profesional en una Compañía líder y referente mundial en el sector de la Logística y el Comercio Internacional.
Trabaja con nosotros en unas condiciones óptimas y ajustadas a tu nivel profesional.
Kuehne + Nagel is an equal employment/affirmative action employer.
If you require an accommodation for any part of the online application process due to a disability, please contact the Employee Services HR Help Desk at during the hours of 8.
am - 5.
pm EST; Monday through Friday or via e-mail at.
with the nature of your request.
We will answer your inquiry within 24 hours.
Detalles de la oferta
- Kuehne+Nagel
- Sin especificar
- 26/04/2024
- 25/07/2024
Care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... 000€ gross per year......
Care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... 000€ gross per year......
To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......
You have demonstrated effective customer service skills, preferably 1-2 years' experience in collections, including interaction with a large customer base... you will negotiate customer disputes to resolution and documents root cause... we are looking for a collections specialist with a high level of......
Collaborate with cross-functional teams to improve the onboarding process and overall customer experience... proven experience in sales, account management, or customer support roles, preferably in the travel, tourism, or outdoor activities industry... provide exceptional customer support to users of......
Si quieres ayudarnos a construir este proyecto como si de tu propia empresa se tratará, desarrollando productos, creando procesos, analizando y tomando decisiones ¡no lo pienses más !este es tu lugar! ¿qué hace un account specialist en rankia? cómo account specialist tendrás la oportunidad colaborar......
As a valuable member of the customer success team, your role encompasses ensuring the success of our largest enterprise customers... requisitos del puesto completion of a master’s degree/mba or an equivalent qualification is required, coupled with practical work experience, preferably in hr tech, within......
Asistente de atención médica - visa patrocinada - home care - alojamiento pension plan - dorchester uk reach hr es una compañía que se especializa en reclutar profesionales de la salud... ofertascontrato permanente;salario mensual bruto a partir de 1560 gbphoras de 40 horas por semana - posibilidad de......
Reports to customer support team lead job overview this is what you tell people at parties: i am working at an international, superfast-growing tech company, and we are revolutionizing hoteliers around the globe... creating video & written content to teach our hoteliers in all possible topics so they......
Como crm specialist tu día a día: - planificarás, coordinarás, analizarás y optimizarás todas las actividades promocionales y de crm... crearás imágenes con las herramientas de creación de imágenes/banners como kitroom, bannerflow y spirable... contarás con un seguro médico privado (adeslas)......