TRABAJO LOGISTICA MS OFFICE
(+1000 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Logistica ms office
Brokerage, charter & office assistant
The palma office is looking to recruit a new brokerage, charter & office assistant... charter boat show preparationsassist with palma office projects and ad-hoc...
Manage office purchase order, vendor management and equipment expenses... qualification/ requirements: knowledge of accounting, data and administrative management...
Country lead ehs office & road safety uk
Key responsibilities/tasks · develop strategy for ehs program standardization in jnj office locations...
Office it service expert (m365)
Senior professional support for related office it services incident, problem and change management... your place in the team develop and implement long term...
Administrativo/a de compras y logística con sap
Conocimientos de incoterms, transporte internacional y aduanas - inglés intermedio-alto - manejo de sap (preferiblemente sap business one, en su defecto sap r/3)...
Office it service expert (sccm)
Senior professional support for realted office it services incident, problem and change management... your place in the team develop and implement long term...
Office it service expert (intune)
Senior professional support for realted office it services incident, problem and change management... join vodafone hungary and build a better tomorrow! we are...
Coordinador/a de logística i atenció usuaris
Coneixement d’eines de gestió específiques de gestió d’aquest àmbit de gestió de comunicacions, així com del paquet ms office... habilitats personals• capacitat...
Assistant, research office in madrid | careers at madrid
Advanced management of office applications (ms office)... overview are you ready to join a dynamic team of professionals who are revolutionizing the way we learn?...
¿Quieres encontrar trabajo?
Commercial agent / commercial(e) back office
Years of experience in the commercial and/or customer service fieldworking knowledge of ms office packages and outlookvaluable if this experience is in similar...
Responsibilities: the senior middle office analyst will be primarily responsible for and contribute to: generating timely and accurate daily and end-of-month p&l...
Contable/administración/office manager
Gestiones de office manager en la gestión de nuestras oficinas y almacenes... además, tendrá funciones relacionadas con la gestión administrativa de rrhh y office...
Requisitos gfgs en logística experiencia en logística buenos conocimientos informáticos (microsoft office) inglés b2 carnet de conducir y carnet de carretilla condiciones...
· supervisión de la correcta gestión de albaranes, coincidencia de datos con pedido anteriores y facturas... · experiencia en inventarios y auditorias...
Técnico administrativo logística (h/m/x)
Formación necesaria: graduado, en ingeniería industrial preferiblemente... · movimiento de producto terminado entre los almacenes de las diferentes plantas del...
Técnico logística con inglés (h/m/x)
- nivel avanzado office... - previsión de cargas, traspasos de materiales y actualizaciones de entregas... - jornada completa aprox...
Front office agent with spanish and english (temporary)
)○ you have at least a c1 level of english and spanish○ you have basic knowledge of export documentation (plus)○ you have good knowledge of ms office suite and at...
Usuario avanzado en ms office y otras herramientas ofimáticas... crm - front office en bizkaia... reporting y actualización crm administración front office formación...
Técnico/a de logística externa
¿eres especialista en logística? ¿has gestionado equipos? esta oferta puede ser una excelente oportunidad profesional... requisitos formación en fp ii o grado superior...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?