TRABAJO LABORAL CONFECCIO NOMINES
(79 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Laboral confeccio nomines
Personal tecnic laboral (gestió nómines, it, tc2, contractes)
Amb aquest objectiu cerquem personal tècnic administració laboral per realitzar la gestió laboral (contractació, prl) de l’àrea d’administració i prl...
Tècnic de nòmines (àrea gestió laboral)
A 14 i de 15h a 18h, divendres de 8... agost i setembre intensiu... des de marlex recruiting estem col·laborant amb una despatx professional amb més de 30 anys...
Empresa en expansió, creixement del grup, equip petit, jove i motivat...
Per desenvolupar aquesta funció amb èxit haurà de relacionar-se amb tot el personal de l'àrea laboral, serà alhora l'interlocutor directa amb als clients i amb els...
Tècnic/a de nòmines a htop hotels
· gestió documental i arxiu de la documentació de caràcter laboral... · atenció i assessorament als hotels en matèria de nòmines i regulació laboral...
És imprescindible coneixements de l'aplicació a3nom, siltr@ i una experiència en assessoria laboral de 4 anys... el candidat/a haurà de responsabilitzar-se de:-...
Control i aplicació de convenis col·lectius... oferta de treball a la comarca osona grau superior administració i finances experiència mínim 3 anys gestionant nòmines...
Sector serveis lloc de treball tècnic/a nòmines missió es responsabilitzarà de la confecció i tramitació de tota la documentació de l’àrea laboral dels clients assignats...
Excel·lent clima laboral... capacitat per a treballar baix pressió i complir amb terminis establerts?beneficiscontracte laboral indefinit i estabilitat des del primer...
¿Quieres encontrar trabajo?
Funcions:-dependrà del cap del departament laboral... experiència de 2-3 anys en assessoria laboral... experiència de 2-3 anys en assessoria laboral...
En dependència del cap de departament realitzaràs les tasques pròpies de la gestió laboral de l'empresa (nòmines, seguretat social, irpf, contractes, etc...
Tècnic/a en nòmines - 09/2024/7625
Elaboració i registre contractes amb el sepe... es valorarà grau en relacions laborals... s'ofereix contracte indefinit de 20 hores setmanals en horari de 9 a 13...
Donar suport en la confecció i tramitació de tota la documentació relativa al departament laboral (nòmines, contractes, altes i baixes, etc...
Personal administració (departament laboral)
Tasques relatives al departament laboral... experiència 5 anys... administració d'empreses /recursos humans... competències / coneixements: àmbit fiscal i tributari...
Quines seràn les teves funcions?assessorament legal en matèria laboral... aquest precisa incorporar a la seva plantilla un tècnic/a laboral senior...
Assessorament a pimes i autònoms en matèria laboral i gestió... altes/ baixes d'autònoms en seguretat social, aeat (036) i comunicació d'apertura en centre de treball...
Experiencia en gestoria , laboral i comptabilitat... competències / coneixements: es valorará altres coneixements en el secor laboral / contable...
Gestió d’incidències mensuals amb els/les treballadors/es: altes i baixes, liquidacions, càlculs de quitances, endarreriments... controlar els horaris, vacances...
Administratiu/va laboral - girona
Estem buscant una persona per important assessoria de girona ciutat, em possibilitats de creixement intern, per realitzar tasques administratives del departament...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?