CUSTOMER SERVICE MANAGER

Murcia - Murcia

Descripción de la oferta de empleo

Estás familiarizado con el trabajo en equipo y motivación de éste para la consecución de objetivos y conseguir la mayor calidad? ¿Dispones de capacidad para manejar la presión? ¿Consideras que tienes gran capacidad analítica y comunicativa? ¿Posees habilidades de liderazgo y motivación y eres una persona innovadora y empática? En Dosfarma buscamos un Customer Service Manager para incorporarse al equipo de Atención al Cliente en sus oficinas de Cartagena.
Entre sus tareas están.
Dirigir y coordinar el departamento de atención al cliente, asegurando el cumplimiento de los estándares de calidad y analizando la mejora de procesos.
Coordinación del departamento para abordar las diferentes problemáticas y casuísticas que van surgiendo.
Responsable de mejorar la satisfacción del cliente y de coordinar al equipo a su cargo en posibles problemas que puedan surgir.
Organización de los turnos y dirección del personal.
Ejecución y reporting de KPIs y SLAs.
Definición de estándares de calidad y estandarización de respuestas.
Optimización procesos existentes.
Toma de decisiones en base a la analítica.
Búsqueda de nuevas ideas tendencias y estilos que puedan aportar mejoras al actual sistema de atención al cliente.
Realizar propuestas de mejora para reportar a dirección.
Seguimiento y control de las agencias de transporte.
Seguimiento de entregas al día.
Seguimiento de devoluciones.
Seguimiento de roturas de paquetes.
Experiencia mínima de 3 años dirigiendo equipos comerciales o de atención al cliente, valorable que la misma sea dentro del sector salud.
Imprescindible conocimientos y manejo de software CRM (ZenDesk, Zent.
O, RetailCRM, Freshdesk, SAP, o similares).
Conocimiento general de KPIs y SLAs de atención al cliente, interpretación de datos y manejo de dashboards.
Acostumbrado a altos estándares de calidad.
Valorable tener conocimiento relacionado con sector farmacéutico.
Formación complementaria.
Valorable cualquier tipo de formación complementaria relacionada con los diferentes ámbitos de atención al cliente o comercial.
Dosfarma.
om - Hoy
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Detalles de la oferta

Empresa
  • Dosfarma.com
Fecha de publicación
  • 27/05/2020
Fecha de expiración
  • 25/08/2020
CUSTOMER SERVICE OPERATOR (GERMAN NATIVE)
Global Human Capital Group

Ensure quality of service to customers...sales negotiation skills· understanding & delivering the 'best in class' customer service at all times...as part of the renewals team, the candidate will manage all requests for service maintenance renewals...the role will provide regular forecast data both internally......

CUSTOMER SERVICE OPERATOR (GERMAN NATIVE)
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Ensure quality of service to customers...sales negotiation skills· understanding & delivering the 'best in class' customer service at all times...as part of the renewals team, the candidate will manage all requests for service maintenance renewals...the role will provide regular forecast data both internally......

German speaking Customer Service Agent
SpotOn Connections

Our client is currently recruiting german native speakers to work as customer service agents for an exciting project within the multinational automotive industry...overview of the role; to deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat,......

Customer Service Fashion| Dutch
Sum Talk

We manage customer care solutions to our clients by more than one chanel...we help to improve other brands in their post selling service with innovation and with the most important thing: our great team!if you are interesting about customer service and fashion and you are looking for a multicultural......

Customer Service| Czech
Sum Talk

We manage customer care solutions to our clients by more than one chanel...you could contribute something in the area of customer service, ecommerce or bpo services...your duties will provide customer support, troubleshooting and ordering information management users from a known website......

Dutch speaking Customer Service Agent
SpotOn Connections

Responsibilities provide world class services – customer service deal directly with customers either by telephone or electronically analyzing customer needs, selecting and explaining the best solution to solve problems obtain and evaluate all relevant information to handle product and service inquiries......

Customer Service Specialist German
Recruitment4.work

A natural team player - we believe in supporting and developing our people, someone who loves to give and receive fantastic customer service - we want you to treat every call or email or social media post as an opportunity to delight our customers available to attend a full-time (3 weeks) paid training......

PROPOSAL MANAGER (PROJECT MANAGER + SALES) TARRAGONA
Vèringer Ingeniería S.L.

Empresa internacional precisa cubrir la posición: proposal manager con experiencia demostrada en dirección de proyectos en el rango de los 2-30 millones de euros tic...experiencia demostrada en dirección de proyectos en el rango de los 2-30 millones de euros tic...estar en contacto con la oficina para......

CUSTOMER SERVICE GERMAN + FRENCH
i-surance

Weekly lunch, monthly team event team-up with colleagues from other functions and other offices to identify and research new business opportunities desired skills and experiences: excellent language capabilities in german and french good command of english other languages (italian, portuguese, spanish......

Customer Service
Uala

Nuestro equipo after sales, está creciendo y estamos buscando personas que quieren crecer con nosotros, ayudando nuestros clientes desde la activación del servicio y dando asistencia cuando necesaria...tus responsabilidades seràn de: configurar con el cliente la información relacionada con la creación......