TRABAJO ADMINISTRATIVA PLANIFICACIO
(31 ofertas de trabajo)
Listado de trabajos de Administrativa planificacio
Experiència: mínim dos anys en gestió administrativa i atenció al client... ofimàtica: coneixements d’ofimàtica nivell usuari/a (microsoft office, navegadors i outlook)...
Tècnic/a de justificacions econòmiques i suport administratiu al departament de disseny de projectes
Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques de presentació, gestió i seguiment de documentació administrativa de subvencions i licitacions preferiblement en...
Auxiliar administratiu/va prl - sallent
- donar recolzament en la gestió administrativa del department... cicle formatiu gru mitjà - tècnic en gestió administrativa titulació: auxiliar administratiu o...
Tècnic/a de formació ocupacional
· gestió i seguiment de professorat (activitats, aules)· gestió i seguiment d'alumnat (assistències, incidències)· gestió de les accions formatives (calendaris,...
Control sobre el magatzem (responsable + 3 persones) i les seves funcions - entrades materials y traçabilitat (gestió administrativa i operativa) -expedicions d'equips...
Coordinador/a en museo - area manager
Gestió administrativa de rr... comportaments de lideratge inclusiu i capacitat per a desenvolupar i retenir equips diversos... hh: planificació i realització de...
Coordinador/a proyecto social - ámbito salud
Suport administratiu i de l'equip• seguir, actualitzar i informar sobre informació administrativa i logística rellevant... • connectar els professionals sanitaris...
S´espera que la persona seleccionada, en dependència del/la responsable d´equip, desenvolupi tasques com: -suport administratiu en relació amb l’informe i seguiment...
Experiència professional en gestió administrativa d’entitats o empreses... capacitat de gestió dels conflictes i d’autocrítica- domini i coneixements d’ofimàtica...
¿Quieres encontrar trabajo?
Elaboració de documentació administrativa per la gestió de les accions formatives i programes de formació... realització de trucades telefòniques i atenció a alumnes...
Administratiu/va comptable (sabadell)
Gestió comptable i administrativa... experiència en gestió comptable... gestió d’albarans, facturació, gestió de cobraments,gestió documental...
Tècnic/a d'acollida (siria)
Redacció i supervisió d'informes de caire sociales tracta d'una feina administrativa en la que no hi ha contacte directe amb els usuaris (exclusivament gestió de...
Tècnic/a de formació continuada
• seguiment de l’activitat formativa (presencial i teleformació)• gestió administrativa de la documentació oficial... funcions:• gestió cartera de clients (trucades...
Coordinador/a gestió servei d'atenció domiciliària-
Gestió administrativa de les noves incorporacions al servei ( entrega d'epi's i material, signatura de contractes, etc... reprogramació de les planificacions atenent...
Conocimiento avanzado de las herramientas y los programas de gestión administrativa... capacidad de organización, planificación y análisis, y orientación a...
Técnico/a de orientación laboral (programa 30 plus)
És precisa d’una persona habituat/-da a la gestió administrativa... competències: organització, planificació, treball en equip, bones habilitats comunicatives i...
¿Quieres encontrar trabajo?
¿Quieres encontrar trabajo?