AUXILIAR ADMINISTRATIU/VA EN CENTRE EDUCATIU A L´ALT PENEDÈS (INCORPORACIÓ IMMEDIATA)
Descripción de la oferta de empleo
Les funcions pròpies del cos Auxiliar administratiu de la Generalitat de Catalunya, adscrit a centres docents, com:
a) la gestió administrativa dels processos de preinscripció i matriculació d'alumnes;
b) la gestió administrativa dels documents acadèmics: llibres d'escolaritat, historials acadèmics, expedients acadèmics, títols, beques i ajuts, certificats, diligències, etc.;
c) la gestió administrativa i la tramitació dels assumptes del centre.
Aquestes funcions comporten les tasques següents:
- arxivament i classificació de la documentació del centre; despatx de la correspondència (recepció, registre, classificació, tramesa, franqueig, etc.);
- transcripció de documents i elaboració i transcripció de llistes;
- gestió informàtica de dades (domini de l'aplicació informàtica corresponent);
- atenció telefònica i personal sobre els assumptes de la secretaria administrativa del centre;
- recepció i comunicació d'avisos, encàrrecs interns i incidències del personal (baixes, permisos, etc.);
- comandes de material, comprovació d'albarans, etc., d'acord amb l'encàrrec rebut pel director o directora o el secretari o secretària del centre;
- manteniment de l'inventari;
- control de documents comptables simples;
- exposició i distribució de la documentació d'interès general que estigui al seu abast (disposicions, comunicats, etc.);
El director o directora del centre pot determinar, segons les necessitats i característiques del centre, funcions i tasques similars o relacionades ambles anteriors.
Detalles de la oferta
- GENERALITAT DE CATALUNYA
- Sin especificar
- 30/06/2025
- 28/09/2025
Domini de la llengua catalana (equivalent a nivell c)experiència en dinamització i coordinació d’activitats socioeducatives amb infància en desavantatge socialexperiència en el treball d’elements socioeducatius a través dels processos grupals... intervenció socioeducativa en grup i individualment......
Formació en l'àmbit social o sanitari... atenció al detall i orientació a la qualitat... experiència en suport administratiu i/o selecció de personal... 40 hores setmanals, de dilluns a divendres presencial... experiència en dinamització de borses......
Incorporació setembre 2024... experiència en acompanyament socioeducatiu a infants i famílies... experiència en el treball socioeducatiu amb infants en desavantatge social... ocasionalment treball en cap desetmana, a compensar amb el còmput anual d’hores... capacitat de treballar en equip i organitzar......
Comienza a recibir pacientes y a ofrecer tus servicios... únete a nuestra plataforma globalthy en globalthy, estamos revolucionando la forma en que los pacientes acceden a la atención médica... ¡no pierdas la oportunidad de formar parte de esta nueva era en la atención médica! si estás interesado en......
Buscamos una persona con el título de auxiliar de enfermería o con certificado de profesionalidad... requisitos del puesto experiencia residir en benidorm o alrededores flexibilidad horaria otros datos del puesto permiso de conducir vehículo propio... con ganas de trabajar y dar lo mejor de sí......
Persona diplomada en ade, ingenieria o auxiliar administrativo grado superior fp con conocimientos nivel b2 mínimo de inglés hablado y escrito... requisitos del puestodiplomada en ade, ingenieria o auxiliar administrativo grado superior fp con conocimientos nivel b2 mínimo de inglés hablado y escrito......
Precisamos auxiliar de limpieza para centro residencial en benidorm con experiencia en el campo de limpieza... disponer de vehículo residir en benidorm y/o alrededores disponer de documentación en regla... el turno vacante es de tarderequisitos del puesto experiencia en el puesto......
Puesto a cubrir auxiliar / recepcionista... asistencia a doctores/pacientes en consulta o quirófano... título auxiliar de clínica... incorporación inmediata a empresa consolidada en fase de expansión... entrega de presupuestos a pacientes... facturación y cobro a pacientes... seriedad y compromiso......
-formación a cargo de la empresa -salario según convenio... desde iberica de duplicadoras sl, buscamos una persona para incorporarse a la posición de auxiliar administrativo en nuestra oficina de hortaleza (madrid) algunas de las funciones del día a día serian: -recepción integral (atender teléfono......
Requisitos del puesto¿qué buscamos? experiencia de 3 a 5 años en compras en el sector retail (preferentemente en supermercados)... ¡únete a kiwi europa y lidera el éxito en nuestra nueva apertura!... otros datos del puestosi cumples con el perfil requerido y deseas unirte a una empresa en expansión......