TÈCNIC/A DE JUSTIFICACIONS ECONÒMIQUES I SUPORT ADMINISTRATIU AL DEPARTAMENT DE DISSENY DE PROJECTES
Descripción de la oferta de empleo
• Gestionar tota la documentació administrativa de subvencions i licitacions incloent la seva presentació, seguiment, resolució i posterior justificació.
• Realitzar el seguiment periòdic de l'estat de les subvencions i licitacions presentades i donar resposta a requeriments administratius si s'escau.
• Custodiar, gestionar i actualitzar documentació administrativa general de l'entitat necessària per a licitacions i subvencions (RELI, e-notum, e-tauler, etc)
• Donar suport a la responsable de justificacions econòmiques de l’entitat, en la realització de les justificacions econòmiques de les Administracions catalanes i estatals.
• Realizar seguiment del pressupost i elaboració de les justificacions econòmiques de les subvencions atorgades per tot tipus d’administracions públiques, sota la supervisió de la responsable de justificacions econòmiques.
• Recopilar, des del moment en que es rep la resolució d’aprovació del projecte, tota la documentació i informació necessàries per a l’establiment de les pautes a seguir ja des de l’inici, tenint com a objectiu la justificació periòdica i final del projecte.
• Vetllar per la correcta implementació econòmica dels projectes, de manera coordinada amb les coordinadores i tècniques de projecte.
• Elaborar la memòria econòmica final en els formularis normalitzats requerits per cada client finançador.
• Preparació de documentació econòmica del projecte, presentació i donar resposta als requeriments relatius a les justificacions econòmiques presentades. Experiència 2 anys. Experiència mínima de 2 anys realitzant tasques de presentació, gestió i seguiment de documentació administrativa de subvencions i licitacions preferiblement en l'àmbit social. Competències / coneixements: • Capacitat d'organització, coordinació, planificació i gestió del temps
• Comunicació escrita en català i castellà
• Coneixements d'ofimàtica (Word, Excel, etc.) i aplicatius específics de contractació pública (TAIS, Pixelware, Sobre Digital, etc.)
• Coneixements de gestió econòmica i comptabilitat.
• Molt bona organització del temps i de la pròpia feina
• Ordenat/ada, i metòdica
• Capacitat analítica i d’aprenentatge
• Empatia, capacitat d’establir relacions interpersonals
• Bona adaptabilitat al canvi i flexibilitat
• Coordinació i treball en equip
Detalles de la oferta
- SURT. Fundació privada. Fundació de dones.
- Sin especificar
- 14/03/2024
- 12/06/2024
Volem incorporar a un estudiant de publicitat en últim curs de carrera, per fer pràctiques al departament de social media... pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats......
Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......
Flexibilitat i adaptabilitat al canvi... autonomia i responsabilitat... interès i motivació per l’aprenentatge i la divulgació de continguts... intel·ligència emocional i assertivitat... proactivitat i empoderament personal... característiques de la vacant la duració del projecte serà del 16 de maig......
Emissió de trucades, assessorament i tancament de venda... oficina cèntrica i lluminosa -horari de 9 a 14 h, amb possibilitat de jornada completa... cerquem assessora comercial per la captació de clients... entrar a formar part d'un equip comercial jove, dinàmic i familiar... sou fix + comissions requisitos......
Tasques de neteja de comunitats de veins i oficines... castella parlat i entes... otros datos del puesto-imprescindible carnet de conduir i vehicle propi... zona de treball: montornes, montmelo, vilanova del valles i rodalies... residencia habitual prop de montornes del vallesrequisitos del puestoexperiencia......
Capacidad de organización... ambiente de trabajo dinámico y colaborativo... en turboiber elevación, estamos buscando un/a gestor/a de proyectos junior para realizar el proceso de planificación, coordinación y supervisión de los proyectos del área industrial en dependencia directa del responsable de gestión......
Profesional, formalitat, resolutiu, responsable i treballador... es precisa cambrer/a, un plus amb nocions de cocteleria i sala per a restaurant a gràcia... imprescindible català parlat, anglès i experiència demostrada amb referències... jornada partida/ extres......
Experiencia de más de 3 años en oficina técnica de proyectos eléctricos industriales preferiblemente de energía-dominio de autocad... salario de 19000 a 24000 brutos año... requisitos del puesto -estudios mínimos de fp delineación industrial... trabajo a realizar: diagramas eléctricos, unifilares, disposición......
Oferta de empleo de delineante p&id... necesitamos incorporar a importante ingeniería de madrid, un delineante de procesos para participar en oficina técnica en proyectos de plantas industriales de energía, petróleo, gas... com/ofertas/delineante-p-and-id/requisitos del puestoexperiencia:-experiencia......
Experiencia:experiencia de más de 3 años en oficina técnica de proyectos eléctricos industriales preferiblemente de energía... conocimientos informáticos: dominio de autocad... trabajo a realizar:diagramas eléctricos, unifilares, disposición de equipos, zanjas, cableados, etc... salario a convenir......