Ver oferta completa

RESPONSABLE DE GESTIÓ D'OPORTUNITATS - ( PROJECTES I SUBVENCIONS)

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Responsable del procés de Gestió d'Oportunitats de l'entitat i d’aquelles oportunitats generades en el sistema d’aliances d’Intermedia.

Responsable de pilotar l'assignació de la responsabilitat del disseny en cada oportunitat o assumir el disseny si s'escau, tant intern com de les oportunitats vinculades a les aliances.

Responsable de supervisar totes les fases del procés fins que es presenta el projecte.

Responsable del traspàs del projecte a l’equip de treball que l’ha d’executar en cas d’aprovació.

Responsable del tancament del procés de presentació i en el cas de no atorgament, les accions futures que se’n puguin derivar (al.legacions, recurs s’alçada, etc.. ).

Responsable del seguiment, mètriques i propostes de millora de totes les oportunitats presentades.

TASQUES:
● Buidatge del GESTBOE i d’altres fonts de possibles oportunitats així com una primera validació d’aquelles possibles oportunitats.
● En les oportunitats detectades, fer lectura en detall de bases, convocatòries i demés documentació associada per elevar una proposta de valoració a qui correspongui segons Procés de Gestió d’Oportunitats.
● Un cop aprovada la idoneïtat d’optar a l’oportunitat, liderarà les diferents fases de l’elaboració del projecte i documentació necessària en col·laboració amb les persones implicades segons Procés GO (equip base). Concretament:
○ Revisió documentació/interpretació i formulació de dubtes.
○ Preparació de la documentació exigida.
○ Seguiment de l’Elaboració i validació de la proposta econòmica.
○ Redacció de la proposta tècnica segons l’establert en Procés de GO.
○ En cas d’externalització del disseny realitzar el seguiment del mateix.
○ Derivar el producte final per revisió a responsables implicats/des.
○ Derivar el producte per maquetació en cas necessari i seguiment del mateix.
● Preparar tota la documentació per la presentació.
● Vetllar per l'acompliment del calendari necessari.
● Fer la proposta dels i les professionals valorada per l’equip base de GO.
● En cas que l’Oportunitat sigui aprovada: impulsarà amb equip que executarà el projecte un procés de revisió del projecte per tal d’analitzar els possibles dubtes o ampliar la informació i alhora l’establiment del circuit base d’execució del projecte.
● Gestió conjunta amb la Responsable de subvencions dels possibles requeriments, tant a nivell pressupostari com tècnic i supervisar el seu acompliment.
● Registre i seguiment de l’informe de resultats de cada oportunitat presentada amb identificació de punts forts i febles i aspectes de millora.
● En cas de no atorgament execució de les accions previstes ( al.legacions, recurs d’alçada ). Experiència 2 anys. Experiència en projectes
Experiència en recerca, redacció i justificacions de subvencions.. Competències / coneixements: Capacitat d'elaboració de la documentació tècnica, interpretació de pliques de les licitacions o altres oportunitats i garantiment de preparació de la documentació administrativa i econòmica en les licitacions i altres oportunitats.
Formació, experiència i coneixement de serveis de l'àmbit de serveis socials, principalment del funcionament de programes i serveis adreçats a la intervenció en situacions de vulnerabilitat i especialment a promoure la inserció laboral de les persones.
Capacitat de disseny, revisió i adaptació dels programes i serveis que ofereix Intermedia (actuals i nous) a les demandes del mercat.
Capacitat d’integrar les propostes de programes i serveis de les organitzacions de l’ecosistema amb les que treballa més estretament Intermedia.
Garantiment del punt de vista del client final en les propostes elaborades.
Coneixement del funcionament, estat actual del mercat de treball i dinàmiques de creació d’ocupació.
Coneixements sobre la realitat social del territori d’actuació de l’entitat.
Coneixements entorns PESTEL.
Coneixements de disseny i redacció de projectes i informes nivell alt..
Coneixements de metodologies d’atenció a persones.
Coneixements del model d’ocupabilitat per competències.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Fundació Intermedia
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 2500€ - 2500€
Fecha de publicación
  • 20/02/2024
Fecha de expiración
  • 20/05/2024
INFORMADORS/ES - GESTIÓ DE RESIDUS (VILA-SECA)
Anthesis

Autonomia i responsabilitat... interès i motivació per l’aprenentatge i la divulgació de continguts... informar i sensibilitzar a les persones sobre el correcte reciclatge i la gestió de residus, a través d’activitats diverses i resolució de dubtes... intel·ligència emocional i assertivitat......

RESPONSABLE ALMACÉN HORTOFRUTÍCOLA
Interempleo

Requisitos del puesto experiencia de más de 5 años en la supervisión y gestión de equipos de trabajo de más de 40 personas... organizar con el comercial la programación semanal de expedición de los pedidos de venta... grandes dotes organizativas, de comunicación, de empatía y de liderazgo para gestionar......

Responsable Departamento Técnico
ALARMAS MURCIA SLU

Carnet de conducir... análisis e interpretación de avisos de receptora... (gestión de bajas, resolución de problemas técnicos, asistencia técnica telefónica... alta capacidad de organización y liderazgo en la gestión de personal... 5 años de experiencia en puesto similar... responsabilidades: - organización......

Agente exclusivo futuro responsable de oficina
Caser seguros

Apertura de oficina de agencia... conocimiento de la localidad... gama completa de productos innovadores... implantación y desarrollo local de la presencia de la compañía en la zona de influencia... caser, en pleno proceso de expansión de su red con oficinas de agencia, precisa la incorporación de persona......

Administrativa tráfico internacional i
Ttes Sebastià tico sl

Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......

Responsable de ventas y marketing
AQUAFUN PARKS PRODUCTS S.L.

Identifying prospect potential customers through various channels, including cold calling, networking, and online research... you will carry out tasks such as: conduct cold acquisition to expand the customer base... strong organizational skills and the ability to multitask effectively......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......

Assessora comercial de publicitat
Alpha disseny

Emissió de trucades, assessorament i tancament de venda... oficina cèntrica i lluminosa -horari de 9 a 14 h, amb possibilitat de jornada completa... cerquem assessora comercial per la captació de clients... entrar a formar part d'un equip comercial jove, dinàmic i familiar... sou fix + comissions requisitos......

Vacant de neteja de comunitats de veins
SERLIMKA

Tasques de neteja de comunitats de veins i oficines... castella parlat i entes... otros datos del puesto-imprescindible carnet de conduir i vehicle propi... zona de treball: montornes, montmelo, vilanova del valles i rodalies... residencia habitual prop de montornes del vallesrequisitos del puestoexperiencia......

ES PRECISA CAMBRER/A
GUT HOST-13 SL

Profesional, formalitat, resolutiu, responsable i treballador... es precisa cambrer/a, un plus amb nocions de cocteleria i sala per a restaurant a gràcia... imprescindible català parlat, anglès i experiència demostrada amb referències... jornada partida/ extres......