PERSONAL COORDINACIÓ COMUNICACIÓ I DOCUMENTACIÓ
Descripción de la oferta de empleo
- Planificació i coordinació de les accions de comunicació de les diferents accions del programa treballant de la mà amb la resta de referents de projectes i l’equip de l’OT.
- Creació de diferents continguts comunicatius: textuals, gràfics, fotogràfics i audiovisuals, juntament amb la resta d’equip d’OT.
- Coordinació dels processos de documentació i gestió de l’arxiu, fent-ne seguiment i donant suport a la producció d’aquesta documentació (relatoria i audiovisual).
- Implementació de l’estratègia digital del Programa: xarxes socials, butlletí, web i informació web, en coordinació amb la resta d’agents del programa i equip de l’OT.
- Participació en espais de coordinació de la comunicació municipals on acordar estratègies de ciutat, regular l’ús d’eines comunes corporatives i coordinar campanyes comunicatives pròpies.
- Recollida d’indicadors d’impacte digital i d’accions de comunicació.
- Redacció de la part del pla de gestió i memòria relacionada amb la seva competència.
- Implementació i desenvolupament d’un banc digital de recursos.
- Gestió de les factures relacionades amb el desenvolupament d’accions que coordina.
- Gestió de drets per la publicació d’imatges i la difusió d’informació sensible. Experiència 2 anys. - Experiència prèvia en comunicació de projectes culturals, educatius i/o socials i que impliquin la coordinació amb diversos agents
- Experiència i formació en la gestió de XXSS, butlletins i en el manteniment i actualització web
- Experiència en la gestió de projectes i coneixements de gestió econòmica. Competències / coneixements: - Titulació universitària en Comunicació, Humanitats o similar.
- Experiència prèvia en comunicació de projectes culturals, educatius i/o socials i que impliquin la coordinació amb diversos agents
- Experiència i formació en la gestió de XXSS, butlletins i en el manteniment i actualització web
- Habilitats de redacció, síntesi d’informació, disseny gràfic i muntatge audiovisual
- Coneixements acreditats de domini lingüístic en català (C2), castellà (C2) i anglès (mínim B2) i de competències digitals.
- Capacitat de treball en equip i lideratge amb actitud positiva, dinàmica, creativa i amb iniciativa.
- Alta capacitat resolutiva, d’autonomia i planificació per gestionar eficaçment els recursos.
- Bones habilitats interpersonals i d’anàlisi per proposar millores.
ES VALORARÀ
- Formació específica en comunicació de projectes culturals, educatius i/o socials de caràcter comunitari i/o comunicació estratègica i institucional.
- Experiència en la gestió de projectes i coneixements de gestió econòmica.
- Coneixements de la gestió de Bases de Dades, aplicació dels drets de protecció de dades personals i d’imatge
- Coneixement d’eines de planificació i treball col·laboratiu
- Coneixement de programari de gestió de xarxes socials i edició gràfica i audiovisual català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), anglès (parlat b2 - avançat, escrit b2 - avançat)
Detalles de la oferta
- QSL Serveis Culturals SL
- Sin especificar
- 28/02/2024
- 28/05/2024
Formación necesaria tanto para plataforma elevadora de personal como para el manejo de otros equipos de elevación... descripción del puesto y funciones: serás el operario responsable del manejo de la plataforma elevadora de personal sobre camión, en todos aquellos servicios que nos contrate el cliente......
Cttc ofereix i promou un entorn divers i inclusiu i dóna la benvinguda als sol·licitants independentment de l’edat, la discapacitat, el gènere, l’origen nacional, la raça, la religió o l’orientació sexual... s’hi pot arribar amb cotxe, tren (renfe) i diverses línies d’autobús... cat/job/call-47-2023-1-placa-de-personal-tecnoleg-en-el-marc-del-programa-investigo-ispic-200057tg5/......
La companyia i el repte sac, s... les seves funcions principals seran: elaborar i supervisar els quadrants diaris de servei, gestió del personal a càrrec seu, la inspecció de rutes i control de qualitat del servei, vetllar per l'acompliment de normativa interna i prl, atenció a l'ajuntament i resolució......
Desarrollo y promociones internas estabilidad de horarios conciliación vida personal y profesional... requisitos del puestoexclusivamente en disposición de la t... otros datos del puestoacademia de formación propia hologada por el ministerio de interior, en barcelona... un saludo desde barcelona......
Requisitos del puestoexperiencia previa en desarrollo de funciones de selección de personal... estamos buscando una persona para cubrir un puesto de selección de personal, que tenga experiencia previa en selección de personal... otros datos del puestoofrecemos contrato indefinido a jornada completa,......
Queremos que sea una persona enfocada a la excelencia y atención al cliente, capaz de adaptarse a las exigencias del puesto, de perfil humilde y perseverante y que tenga actitud ¡yes i can!, con liderazgo e iniciativa y con deseo de pertenecer a un proyecto de futuro a largo plazo......
Se precisa para incorporación inmediata vigilantes con tip, para la zona de bages i baix llobregat... jornada completa, disponibilidad para trabajar fines de semana i festivos, permiso de conducir y vehículo propio, incorporación inmediata... formación a cargo de la empresa......
Se requiere personal con disponibilidad e lunes a domingos y festivos con los descansos por ley... se precisa cubtrir puesto de limpiador/a en una residencia ubicada en la localidad de quintanilla de onesimo... requisitos del puestopersona responsable con capacidad organzativa disponibilidad e lunes......
Se necesita personal para sala y cocina, meses de julio agosto y septiembre en o grove... se valora experiencia......
Centro especial de empleo en málaga precisa de personal en sector de ayuda socio sanitario y/o ayuda a domicilio, con curso realizado de 600 horas y con discapacidad igual o superior al 33% reconocida por la junta de andalucía y vehículo propio... requisitos del puesto- tener una discapacidad acreditada......