Ver oferta completa

GRADUATE AREA MANAGER

Descripción de la oferta de empleo

When you join Amazon as an Area/Shift Manager, you’ll gain experience leading a large and diverse team to make sure your area of the business keeps pace with demand.
In this hands-on role, you’ll learn about the complexity of operations at a global business and what it takes to make everything run seamlessly.
While you implement your team’s approach to drive productivity, you’ll also work closely with your colleagues to address challenges, which means no two days will be the same.
Key job responsibilities - Promote a culture of safety and wellbeing - Analyse and implement corrective actions to make sure quality and productivity are at consistently high levels, and business objectives are met across all shifts - Support and lead a team and handle administrative work alongside building and supporting a strong team culture - Analyse performance and suggest process improvements to optimise work and improve customer service - Collaborate with other managers to standardise shift processes A day in the lifeYou’ll work shifts and be based at one of our operational sites.
Your main focus will be to maintain safety standards within your team and across your site.
You’ll also monitor and maintain process efficiency.
Your days will always include prioritising routine team management and daily operational tasks, alongside other tasks like individual escalations, process improvement work and wide-scale operational contingency planning.
Being a key part of the operations team involves working with colleagues in other teams and external partners to make sure we stay on track to meet our customer demands and targets.
This will involve analysing data and performance metrics with leaders in your business area, as well as discussing the operational pros and cons of technical improvements with engineers.
We are open to hiring candidates to work out of one of the following locations.
lcalá De Henares, M, ESP | San Fernando De Henares, ESP
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 17/01/2024
Fecha de expiración
  • 20/06/2024
ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Segundo recepción.
Arima hotel & spa

· atender a huéspedes insatisfechos o con problemas de comportamiento en el uso de las instalaciones del establecimiento, en coordinación con general manager... · solucionar las quejas y reclamos del cliente e identificar sus causas, aplicar acciones correctivas y preventivas y promover mejoras, en coordinación......

Administrativo/a Comercial en Oficina Inmobiliaria
Fincas Blanco

Preparación de contratos de alquiler y relacionados con la venta de inmuebles... por la naturaleza del puesto en un tiempo se puede producir el crecimiento hacia una coordinador/a de oficina... fincas blanco, empresa consolidada con 30 años de epxeriencia en el sector inmobiliario y 10 oficinas propias......

English Teachers Needed in Exciting Madrid, Spain!
Canterbury English

? college graduate: are you a recent college graduate who would like to take some time off before graduate school or starting a corporate job? tired of your job: have you had enough of the corporate world and would you like to begin a new career path and life? english teacher: are you already an english......

English Teachers Needed in Exciting Madrid, Spain!
Canterbury English

? college graduate: are you a recent college graduate who would like to take some time off before graduate school or starting a corporate job? tired of your job: have you had enough of the corporate world and would you like to begin a new career path and life? english teacher: are you already an english......

Asistencia domiciliaria - Auxiliar de enfermería Stansted
Reach HR Consulting

Requerimientos de aplicacion ciudadanía de la uebuen nivel de comunicación en inglés, hablado y escritomotivación para trabajar con este tipo de pacientesla formación profesional es una ventajala experiencia previa es una ventaja ofertas contrato permanente;salario mensual bruto entre 1450 y 1850 gbphoras......

Software Lead / Scrum Master (Híbrido)
Involve rh

€ eur - 55... caso sea necesario, proponer cambios en los procesos de funcionamiento tanto del equipo como del departamento orientados a mejorar el flujo de entrega habilidades: experiencia en desarrollo de software excelentes habilidades de comunicación conocimiento profundo de metodologías......

Fisioterapeuta
Involve rh

Funciones: realizar evaluaciones físicas para determinar el estado de salud de los pacientes... habilidades: uso de equipos de terapia física ejercicio terapéutico electroterapia evaluación y diagnóstico de lesiones musculoesqueléticas diseño de programas de rehabilitación personalizados rehabilitación......

Asistencia domiciliaria Asistente enfermería Basingstoke
Reach HR Consulting

Al responder a este anuncio, confirma que acepta recibir de reach_hr consulting newsletters y correos electrónicos relacionados con la actividad profesional y ofertas de trabajo... requerimientos de aplicacion ciudadanía de la uebuen nivel de comunicación en inglés, hablado y escritomotivación para trabajar......

Asistente sanitario Asistencia domiciliaria READING
Reach HR Consulting

Requerimientos de aplicacion ciudadanía de la uebuen nivel de comunicación en inglés, hablado y escritomotivación para trabajar con este tipo de pacientesla formación profesional es una ventajala experiencia previa es una ventajalicencia de conducir del reino unido ofertas contrato permanente;salario......