Ver oferta completa

FRONT OFFICE SUPERVISOR - (ISLAS BALEARES)

Descripción de la oferta de empleo

Empresas: Bikini Island & Mountain Hotel Es TrencStress? We only know...sunflowers! You just love a fast–paced “Hippie” environment: 130 rooms, an adult-only concept, 2 bars, 1 famous NENI Mallorca Colònia de Sant Jordi restaurant. Welcome to Bikini Island Hotel Es Trenc! From July 1st, 2024 onwards, you and your team will create countless, yet for each guest individual first and last impressions. From a truly warm welcome, with plentiful hand-picked WOW-moments until a sincere goodbye, which invites for many returns. You are a genuine host, willing and able to show our guests & team why #LIFEISBETTERINBIKINI. With transparent, efficient and rapid communication, you guarantee flawless daily operations, while always watching out for improvements. On top, you are a master of organization and do not mind working with numbers. WHAT’S WAITING FOR YOU? -Brand new Design Hotel on Mallorca designed by Dreimeta -By the founders of 25hours Hotels -Enjoy onsite training and support from our long-term teams at Bikini Port de Sóller -5 working days/week with reporting of working hours -Striving for high-occupancies throughout our long season duration of up to 8 months: always be in action… -…yet also time to relax. Depending on capacities you will be advised to take vacation days during the summer season -Friends rates in partner hotels and discounts in all NENI restaurants -Feel & act responsible! Be responsible! Let´s make it ours. WHAT´S YOUR JOB ABOUT? -Assist Front Office Manager in Strategic & Operational Management of the Bikini Front Office -In charge of smooth daily operation, while meeting & improving our high-quality standards -Develop and implement new processes & create and sell new guest experiences -Be a host: be present for our guests and exceed their expectations -Be a team leader: hands-on mentality, working schedules, staff-trainings, motivate, escalate -Reporting to Front Office Manager, Operations Manager & General Manager -Keep yourself informed and share all relevant information with your team & the management Requisitos : WHAT`S IN YOUR LUGGAGE? YOU HAVE/YOU ARE.... ...experience in leading a Front Office team ...solid knowledge of the reservation´s department ...a passionate host & role model ...a team-player with hands-on mentality …a communicator & organizer ...fluently speaking English, good German & Spanish skills – the more languages the better ...striving in a multicultural, young & energetic team
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Bikini Island & Mountain Hotel Es Trenc
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 03/05/2024
Fecha de expiración
  • 01/08/2024
Supervisor de equipos comerciales
Occident

Empresa de alto prestigio en el sector del seguro con oficina en el centro barcelona, ofrece trabajo de supervisor equipo comercial... con ganas de crecer profesionalmente llevando su propio equipo... promoción interna dentro de la compañía... buenas dotes de comunicación... buscamos: -personas emprendedoras......

OFFICE
TORRERO Y DEL CAMPO RESTAURACIÓN, S.L.

Ayudar en cocina a los trabajos que se le digan o asignenasí como limpieza de menaje y cuberteria en office así como limpieza del localrequisitos del puestopreferible experiencia pero no obligatoriootros datos del puestoserían 8 horas de lunes a viernes de 8:00 a 16:00......

Supervisor de sitio de fibra óptica alemania
Square one Resources

Responsable del control económico y planificación de proyectos... permiso de conducir categoría b dispuesto a viajar o mudarse otros datos del puesto beneficios: vehículo de la empresa subsidio de vivienda... requisitos del puesto habilidades: experiencia previa en proyectos de telecomunicaciones......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......

Marketing online
Europe global

Se valorara experiencia en office pero no es imprescindible... requisitos: conexión a internet, conocimientos a nivel de usuario de office y redes sociales... contacta en *****@*****... operamos en plataformas de salud y bienestar... buscamos personas para formar parte de un equipo enfocado en promocionar......

Java Developer with French/German
Sollers Consulting

We can offer: • flexible working hours and a hybrid home office model (2-3 times per week in the office) as work-life balance is crucial at sollers... • willingness to travel regularly... you will: • implement and customise core insurance systems such as guidewire, salesforce, tia or insis......

Practicas departamiento de coordinación de proyectos
1global jppi, s.l.

Requisitos mínimos: castellano e inglés, paquete office (nivel avanzado de usuario), convenio de prácticas de la universidad o de la escuela... la remuneración total será pagada a final del periodo de prácticas... • las prácticas tienen el siguiente apoyo económico mensual: 100 € (4 h/día), 110 € (5......

GESTOR INMOBILIARIO
SALMERON ASESORES Y ABOGADOS

Conocimientos básicos paquete office... ¿qué hace un gestor inmobiliario en salmeron asesores? valoración, captación y venta de propiedades residenciales... organización y realización de visitas... acompaña al propietario a vender su vivienda durante todo el proceso hasta la venta ante notario......

Auxiliar administrativo con certificado discapacidad
Insodysa

Manejar paquete office - contabilidad... capacidad para priorizar tareas, trabajar en equipo y mantener toda la información confidencial... experiencia mínima un año - vehículo propio (valorable)... residir en málaga... centro especial de empleo de málaga para personas con discapacidad, necesita auxiliar......

Comercial
Occident

Conciliación familiar -promoción interna a supervisor y a jefe de equipo, o a asesor financiero requisitos del puesto -persona emprendedora, comunicativa, dinámica y con buena presencia -ganas de superación personal y profesional -estudios mínimos: bachillerato o grado medio -informática: nivel de usuario......