FINANCIAL SERVICES B2B PRODUCT MANAGER
Descripción de la oferta de empleo
This role supports the business objectives and drives growth for the Business solutions in the Financial Services.
Key Accountabilities and Decision ownership.
Product Management • Manages Vodafone Egypt’s B2B FS product portfolio life cycle overseeing the Commercial design, and tactical activities to all business segments.
• Manages the customer segmentations in the B2B market.
• Accountable for all business product propositions, marketing, and go-to-market deliverables.
Market & Competitive Positioning.
• Market research/competitive analysis to decide the latest features/propositions to be implemented on the product following up to achieve it.
Core Competencies, Knowledge and Experience.
● Deep business acumen and demonstrated experience in leading complex teams ● Highly aware of new technologies and emerging global service delivery trends ● Excellent commercial background ● Attention to details and ability to deliver through others to achieve business objectives.
● Experience in merchant payment, Acquiring Business Commercial Management, Previous Experience in activities consumer finance merchant is a plus.
Must have technical / professional qualifications.
● BSc degree in business, marketing or relevant field ● Minimum 8 years’ experience in high-tech/fintech industry ● Strong knowledge of the Egyptian Enterprise B2B market.
● Excellent Technical knowledge of fintech technology and trends as well as business development/sales strategies ● Excellent knowledge of product life cycle.
● Excellent quantitative data analysis and critical thinking skills ● Deep understanding of Digital business Sales/marketing.
● Excellent understanding of financial constructs Vodafone is committed to attracting, developing and retaining the very best people by offering a motivating and inclusive workplace in which talent is truly recognised and rewarded.
We are committed to promoting Inclusion for All with the belief that diversity plays an important role in the success of our business.
We actively encourage everyone to consider becoming a part of our journey.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 22/04/2024
- 21/07/2024
¡se continúa contratando! ¿conoces bien el sector de la energía? ¿buscas un puesto estable como agente comercial? r&s; jobs, consultoría de reclutamiento y selección de personal, precisamos comercial b2b para empresa del sector de la energía ubicada en madrid... se ofrece: contrato con la empresa......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
· atender a huéspedes insatisfechos o con problemas de comportamiento en el uso de las instalaciones del establecimiento, en coordinación con general manager... · solucionar las quejas y reclamos del cliente e identificar sus causas, aplicar acciones correctivas y preventivas y promover mejoras, en coordinación......
€ eur - 55... caso sea necesario, proponer cambios en los procesos de funcionamiento tanto del equipo como del departamento orientados a mejorar el flujo de entrega habilidades: experiencia en desarrollo de software excelentes habilidades de comunicación conocimiento profundo de metodologías......
Understanding clients needs and close the sale on our b2b offer... do you want to work in an international and modern environment? if you have experience in sales and want to be part of a b2b finding new business? then this is your chance! our client is one of the largest toy and game manufacturers in......
Requisitos del puesto>>>> puedes ser español o latino, pero se requiere experiencia en tu especialidad, motivación solidaria y plena entrega, así como tener vocación colaborativa y ecológica, estar libre de ataduras para incorporarse presencialmente y full time en el equipo... >>>> por otro lado seleccionamos......
Las funciones del puesto son: dar información a los clientes a que nos dedicamos, entrega de flyers, captación de clientes, realizar citas con los clientes para la entrega de metalesnuestro clientes se acercan al stand y se realización la valoración de los metales, la comprobación de los mismos, tasación......
Inglés oral nivel alto se valorará experiencia comercial b2b o como emprendedor se ofrece... retribución muy negociable... titulado superior, químico o ingeniero químico... carrera profesional interesados enviar cv: *****@***** requisitos del puestolos arriba referidos... residencia en barcelona o proximidades......
• any of the following: web services (rest/soap), microservices, jms knowledge, spring, or any similar hands-on experience... • fluency in french or german (b2/c1 level at least)... • probably all the benefits you can think of!... • ability to work in the european union... • design it solutions and prepare......
Requisitos del puestolicenciatura en arquitectura técnica, experiencia de 2 años minimo en puesto similar... precisamos cubrir el puesto de aparejador, para la realización de trabajos relativos a proyectos de rehabilitación de edificios residenciales... empresa familiar, con buen ambiente de trabajo......