FACILITIES COORDINATOR
Descripción de la oferta de empleo
Requisitos:
• Formación mínima: Grado/Licenciatura en Administración y Dirección de Empresas, Ingeniería o similares.
• Dominio del paquete Microsoft Office
• Valorable conocimiento de inglés
• Experiencia mínima 4 años en puesto similar, preferiblemente en el ámbito de oficinas.
• Excelentes habilidades en gestión de relaciones con los clientes.
• Alta capacidad de resolución de problemas, organización, planificación y gestión.
Responsabilidades:
• Atención al Cliente: Serás el primer punto de contacto para nuestros arrendatarios, responsabilizándote de resolver sus consultas y problemas diarios en el edificio con rapidez y eficiencia.
• Inspección y Control: Realizarás inspecciones regulares en nuestros edificios de oficinas para garantizar que se cumplan las normas de seguridad y mantener una imagen adecuada del edificio. Coordinarás con técnicos y contratistas para llevar a cabo reparaciones y mejoras necesarias.
• Gestión de Procedimientos: Tu tarea incluirá definir y administrar procedimientos que aseguren que las actividades de los arrendatarios se alineen con las políticas del edificio.
• Recursos y Fidelización de Clientes: Deberás anticiparte a las necesidades y tendencias del mercado de oficinas para ayudar a mantener la satisfacción y lealtad de los clientes en nuestras propiedades.
• Apoyo en la gestión de Acometidas y Servicios Públicos: Serás apoyo y soporte en las tareas de tramitación necesarias para establecer acometidas y servicios públicos en el edificio, como el suministro de energía y agua.
• Apoyo en la gestión de Trámites Administrativos: Colaborarás en las tareas de tramitación necesarias ante el ayuntamiento para obtener permisos y licencias, gestionar vados y organizar simulacros de emergencia, entre otros.
Condiciones:
• Incorporación inmediata en empresa dinámica, solvente y con 60 años en el sector
• Jornada completa de 08:00 a 14:00 y de 16:00 a 18:00 de lunes a viernes.
• Contrato de trabajo y alta en seguridad social
• Nivel salarial por determinar según la valía del candidato.
El trabajo se desarrollará en Madrid, Madrid.Necesitamos cubrir una vacanteSobre el salario hablaremos en la entrevista de trabajo.Se informará en la entrevista sobre el tipo de contrato y la duración del mismoEl puesto a desempeñar es de administracion.La formación requerida para el puesto es de Licenciado / Grado.Se solicita una experiencia mínima de 3 a 5 Años.La jornada será Completa.
Detalles de la oferta
- Torre Rioja
- Sin especificar
- 28/03/2024
- 26/06/2024
As administrative procurement coordinator with german, you will: - realize purchases orders (po) using sap, following up with vendors that have not confirmed our po, coordinating with regional buyers to maintain purchasing contracts... we are looking for an administrative procurement coordinator with......
Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......
Career path promotion (either professional category and/or annual gross salary) annual productivity upon performance possibility to complement the salary with personal grants requisitos del puestoqualifications and experience we are looking for a highly motivated, enthusiastic, energetic person, aiming......
Who are we looking for ? the packet optical networks and services (pons) research unit is searching for interested candidates in a researcher position... it can be reached by car, train (renfe) and various bus lines... *only applications via web https://www... more information about cttc professional......
Annual gross salary according to the profile of the candidate full-time contract: 7,5 h/day... how to apply? all applications must include: a complete cv, including a list of publications and the contact details of two potential referees bachelor degree cover letter stating the motivation and suitability......
Who are we looking for ? the packet optical networks and services (pons) research unit is searching for interested candidates in a researcher position... it can be reached by car, train (renfe) and various bus lines... *only applications via web https://www... more information about cttc professional......
Career path promotion (either professional category and/or annual gross salary) annual productivity upon performance possibility to complement the salary with personal grants requisitos del puestoqualifications and experience we are looking for a highly motivated, enthusiastic, energetic person, aiming......
– programming skills (e... it can be reached by car, train (renfe) and various bus lines... *only applications via web https://www... – knowledge on machine learning and edge computing... who are we looking for ? the sustainable artificial intelligence (sai) unit is looking for young researchers with......
The new facilities house the emergency clinic and outpatient clinics for all specialties... there are collective agreements... surgical activities include both orthopedics and surgery, including endoscopic activities... there is also a dialysis department here... we have good benefits and various insurances......
• acts as the lead coordinator of all disciplines for well-coordinated patient care... functions:• provide direct nursing care to patients requiring level 2 and 3 care in accordance with established ccl policies, procedures, and protocols... 38-hour weekly schedule, divided into 12-hour shifts......