Ver oferta completa

DIRECCIÓ RESIDENCIA I CENTRE DE DIA

El Pont de Suert - Lleida

Descripción de la oferta de empleo

Algunes de les seves funcions en relació amb les persones usuàries, la seva família o persona de referència seran;
• Atenció integral de la qualitat, amb confort i seguretat, per a tots els residents, garantint-la durant les 24 hores del dia i tots els dies de l'any.
• Cura de l'acompliment dels drets del resident i la lliure voluntat de l'ingrés o permanència de les persones ateses a la residència.
• Valoració de l'atenció i les necessitats de les persones ateses, així com dels canvis que es puguin presentar.
• Foment i facilitació de les relacions personalitzades amb els residents i amb la família dels usuaris.
• Potenciació de la participació de la família del resident en la planificació de les activitats de la residència.
• Solució a les queixes i/o suggeriments que puguin presentar els residents o els seus familiars.


Funcions en relació amb l'equip interdisciplinari
• Seguiment de la formació continuada i el reciclatge de tot el personal, afavorint les relacions interpersonals de l'equip.
• Planificació, direcció i supervisió de tots els serveis i activitats de la residència.
• Elaboració d'objectius de treball concrets a partir de la planificació general de gerència; establint, si s'escau, el calendari, els responsables i el seguiment adequat.
• Responsabilització i coordinació de les diferents àrees d'atenció del centre residencial.
• Dins del marc establert per l'entitat titular, si escau, responsabilització de la gestió econòmica i financera de la residència.
• Avaluació anual del grau de qualitat dels serveis i del grau de satisfacció dels usuaris.
• Actualització de la documentació oficial del centre i de la informació corresponent dels usuaris, vetllant pel compliment dels requisits legals establerts.
• Coordinació de l'atenció dels usuaris que s'hagi de realitzar en serveis i institucions afins. Experiència 1 anys. Experiència previa en gestió
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Associacio Benestar i Desenvolupament (ABD)
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Salario
  • 2050€ - 2050€
Fecha de publicación
  • 09/05/2024
Fecha de expiración
  • 07/08/2024
Enfermera o enfermero en Residencia de mayores
GESTION PROFESIONAL DE SERVICIOS SOCIOSANITARIOS Y EDUCATIVOS S.L.

Enfermero/ enfermera en residencia de mayores 'santa teresa de jesus' de benameji... cuidados de enfermeria de atención directa... gestión de citas médicas... preparación y administración de medicación... comunicación con el centro de salud... se oferta contrato de interinidad a jornada completa......

Enfermero/a centro de día. Alfaro
FUNDACIÓN SAMU

De lunes a viernes de tarde, según necesidad... gran capacidad de comunicación... salario según convenio colectivo de trabajo para la actividad de residencias de personas mayores de la comunidad autónoma de la rioja... realizar los pedidos de farmacia... seguimiento y control de los tratamientos de las......

Administrativa tráfico internacional i
Ttes Sebastià tico sl

Trabajo administrativo tráfico internacional empresa con flota propia control cargas relación con clientes control de documentación así como facturacion control cargas de palets temperaturas estiba todo por teléfono y buen dominio correos así como exeñrequisitos del puestoalemán o inglesotros datos......

INFORMADORS/ES - GESTIÓ DE RESIDUS (VILA-SECA)
Anthesis

Autonomia i responsabilitat... interès i motivació per l’aprenentatge i la divulgació de continguts... intel·ligència emocional i assertivitat... proactivitat i empoderament personal... l’horari que realitzaràs serà de dilluns a divendres de 9h a 13h i de 14h a 18h... informar i sensibilitzar a les persones......

Pràctiques departament de Social Media
Anverso

Pujar vídeos a youtube i redacció dels copys: titulars i textos, així com tags…- escolta i atenció dels comentaris, preguntes, suggeriments o incidències de diverses comunitats de social media- realització d’informes de monitorització de xarxes socials i accions digitals específiques......

Practicas departamiento de coordinación de proyectos
1global jppi, s.l.

Requisitos mínimos: castellano e inglés, paquete office (nivel avanzado de usuario), convenio de prácticas de la universidad o de la escuela... urgente : coordinación de proyectos coordinación de traducciones e interpretaciones contacto con clientes y traductores preparación de presupuestos asignación......

Assessora comercial de publicitat
Alpha disseny

Emissió de trucades, assessorament i tancament de venda... oficina cèntrica i lluminosa -horari de 9 a 14 h, amb possibilitat de jornada completa... cerquem assessora comercial per la captació de clients... entrar a formar part d'un equip comercial jove, dinàmic i familiar... sou fix + comissions requisitos......

Vacant de neteja de comunitats de veins
SERLIMKA

Tasques de neteja de comunitats de veins i oficines... castella parlat i entes... zona de treball: montornes, montmelo, vilanova del valles i rodalies... otros datos del puesto-imprescindible carnet de conduir i vehicle propi... residencia habitual prop de montornes del vallesrequisitos del puestoexperiencia......

Prácticas en coordinación de proyectos
1global jppi, s.l.

La duración mínima de las prácticas es de 3 meses... a continuación, se detallan las tareas que los practicantes desempeñarán en el departamento de: coordinación de proyectos (desde febrero 2024 de manera online) coordinación de traducciones e interpretaciones contacto con clientes y traductores preparación......

ES PRECISA CAMBRER/A
GUT HOST-13 SL

Profesional, formalitat, resolutiu, responsable i treballador... es precisa cambrer/a, un plus amb nocions de cocteleria i sala per a restaurant a gràcia... imprescindible català parlat, anglès i experiència demostrada amb referències... jornada partida/ extres......