Ver oferta completa

CUSTOMER SERVICE/ADMINISTRATIVE FOR AFTER SALES DEPARTMENT

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

Dónde vas a trabajar? Importante empresa sector deportes con sede en Baix Llobregat y en pleno crecimiento ¿Qué harás en tu nuevo puesto? Responsable de llevar el control adecuado de stock de repuestos en el país (PIC - Parts in Country) y en kits de servicio, existencias de Van de servicio como un factor clave para el desempeño del departamento.
Responsable del dimensionamiento y optimización del stock local de repuestos utilizando las herramientas y sistemas disponibles (índice de rotación de stock, valor de stock, valor sin movimiento, devolución de repuestos, desguace de repuestos).
Usuario responsable y clave de las herramientas de planificación de la demanda utilizadas para el reaprovisionamiento de stock de repuestos.
Responsable de un management sólido en la gestión de pedidos de piezas, maximizando el cumplimiento de los procesos y medidas de la empresa.
Contribuir a los costes de transporte y almacenamiento de repuestos, implementando acciones para impulsar la eficiencia Contribuir a un alto nivel de precisión en los registros de inventario, supervisando los recuentos periódicos de existencias Colaborador para analizar las discrepancias de existencias, identificar las causas raíz y definir planes de acción Responsable de gestionar la devolución de piezas de repuesto a la sede de acuerdo con los procesos y procedimientos de la empresa.
Apoyar al servicio técnico, service desk y el departamento de planificación en las actividades administrativas relacionadas con la gestión de piezas de repuesto.
Contribuir a la mejora continua de la cadena de suministro, actuando como enlace con los equipos posventa y logísticos en HQ para informar a tiempo los comentarios y los problemas.
¿A quién buscamos (H/M/D)? 3-5 años de experiencia en un rol similar.
Estudios minimos de CFGS o licencitura Habilidades de gestión de existencias de repuestos Idiomas.
castellano, inglés (first), portugués (valorable) Conocimientos de las tarifas de transporte, en las técnicas de almacenamiento y en la gestión de almacén y gestión del flujo logístico de entrada/salida Conocimiento de técnicas de planificación y de los sistemas de planificación Muy valorable conocimiento de los sistemas.
ERP/CRM, SAP/Salesforce/Servicemax Perfil centrado en los resultados y en la responsabilidad, con sentido de iniciativa y energía/proactividad ¿Cuáles son tus beneficios? Contrato temporal con Page Personnel de 6 meses y posterior incorporación a empresa (proyecto ESTABLE).
Beneficios sociales.
tickets restaurant, gym en las instalaciones, clases de idiomas, etc.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 06/05/2024
Fecha de expiración
  • 04/08/2024
Customer Support in Sales Department
Horizon Neulogy

The role will report to the spanish cst sales manager and funtionally to head of port operations... university degree high excel and pbi abilities sales understanding of diverse market requirements financial understanding (business plan, financial kpis) good disposition to collect data on customer facilities......

Head of Sales Department in a New Development
SVOY Group

Are you a seasoned sales professional with a passion for real estate? do you thrive in a high-energy, team-oriented environment? if so, we have an exciting opportunity for you! we're seeking a dynamic and motivated individual to lead our sales department in a new development project......

Customer support with german for hotel industry
City job offers

This is one of the world's best hotel management systems for 2 years in a row and empowers hoteliers to run their property way more effectively... reports to customer support team lead job overview this is what you tell people at parties: i am working at an international, superfast-growing tech company......

INSIDE SALES MERCADO ESPAÑOL / INSIDE SALES MERCADO INGLES
Difarmed

Seguimos creciendo en españa y vamos a crear un equipo de inside sales (english native) en nuestro headquarter en sant feliu de llobregat (españa) para gestionar a nuestros clientes/ partners (farmacias) en inglaterra... ) retribución en función de la valía aportada por cada candidatura......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Morning Shift
CPM Internacional

Solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... demonstrate a full understanding......

Customer Support Advisor - Flemish Market - Afternoon Shift
CPM Internacional

Solution oriented to provide the correct and best outcome for the customer... we focus on customer service, sales, and technical support solutions for clients worldwide... care for customer satisfaction, making sure that you are going the extra mile with each and every contact... demonstrate a full understanding......

Senior Sales Manager
VEGA Group

Diligent and eager for great career success is the core-competence for this role... successful track records of sales or procurement in feed industry... achieve the sales and development targets with support from hq... 5 work together with vega group’s international team to achieve the annual sales target......

German speaking Customer Service Agents
RFC

To deliver an outstanding customer experience of the very highest level during all customer transactions via chat, email and phone, mainly inbound and to promote suitable products and services as directed by company’s clients and as required by the individual needs of each customer......

Outbound Sales Representative with Portuguese
City job offers

Management of the company's software for the management of the database and the client portfolio... self-motivated & ability to deliver under pressure - team-player - organized and has a great eye for detail... work in an international environment, in a dynamic team with campaigns of proven success for......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Administrative department business analyst, payroll manager, marketing specialist, administration supervisor, human resources officer, financial analyst, senior marketing analyst, logistics coordinator / expert, procurement officer, secretary / office assistants / office clerks / front desk clerks, account......