Ver oferta completa

COORDINADOR/A EN MUSEO - AREA MANAGER

Barcelona - Barcelona

Descripción de la oferta de empleo

A MagmaCultura estem compromesos amb la cultura. Som un referent en el desenvolupament i gestió de projectes culturals, educatius i turístics. La nostra passió és promoure el valor de la cultura i fer-la accessible a les persones. El nostre principal motor és la professionalitat, el talent i el compromís del nostre equip expert en gestió cultural.Un dels principals valors de MagmaCultura consisteix en la creació d'un lloc de treball en el qual totes les persones se sentin respectades, representades i incloses en un entorn segur en el qual puguin desenvolupar i impulsar la seva carrera professional amb èxit.

Per això mateix, com a institució compromesa amb la cultura i la diversitat, vetllem per la promoció d'un ambient de treball en el qual destaqui la igualtat de gènere i el respecte per motius de raça, ètnia, orientació sexual o diversitat funcional.Tenim un repte per a aquelles persones que:- Tenen passió per la gestió cultural i integral de projectes.- Són curiosos, aventurats i apassionats pel sector cultural, l'àmbit educatiu i els museus.- Gaudeixin de treballar amb energia, compromís i dedicació.Seleccionem un/a Coordinador/ora amb el propòsit de les quals serà liderar diferents equips de treball vinculats a la mediació cultural i la gestió de públics, amb l'objectiu d'assegurar el funcionament dels diferents equipaments culturals.Imagina't com serà el teu dia a dia:- Liderar, coordinar i motivar als equips de treball dels diferents museus, garantint l'excel·lència del servei i el compliment dels estàndards de qualitat.- Definir i implementar metodologies i estratègies, proposar plans d'acció i buscar solucions innovadores, clares i creatives, per als clients, adaptant-se a les seves necessitats.- Mantenir la interlocució directa amb el client.- Planificació de la cobertura del servei i quadrants de l'equip segons la demanda del client.- Elaborar, redactar informes i protocols, i generar estadístiques relacionades amb el servei, així com reportar incidències i proposar propostes de millora.- Gestió administrativa de RR.HH: planificació i realització de quadrants, tramitació d’altes/baixes, revisar nòmines, introduir i/o supervisar les variables de nòmina mensuals del personal al sistema informàtic, liquidacions, formar part del procés de selecció, impartir formacions, realitzar avaluacions periòdiques de l’acompliment i rendiment de l’equip.- Controlar el compliment de la normativa laboral per part de l’equip de treball i informar de les desviacions detectades.- Avaluar la qualitat del servei.Què t'oferim?- Oportunitat d'incorporar-te a un equip líder en la gestió cultural, compromès amb la promoció del valor del patrimoni cultural i fer-lo accessible per a les persones.- Desenvolupament professional en una companyia amb projecció internacional en constant expansió.- Formació i aprenentatge continuat: creixeràs en un entorn que et convidarà a prendre petites decisions diàriament i on equivocar-se també forma part del procés.- Contracte indefinit a temps complet.- Lloc de treball: Barcelona. Requisitos mínimos - Ser una persona amb iniciativa, disposar de lideratge, resolutiva, apassionada de la cultura, orientada a resultats i amb destacada orientació al servei.- Capacitat per la organització de cronogrames d’activitats i de coordinació d’equips.- Comportaments de lideratge inclusiu i capacitat per a desenvolupar i retenir equips diversos.- Idiomes: català i castellà nadiu/bilingüe, anglès avançat. Serà molt valorable coneixement d’altres idiomes, com el francès.- Es valorarà molt positivament posseir experiència prèvia en posicions similars.- Coneixements: usuari avançat d'eines informàtiques.- El més important: ser una persona amb capacitat de fer viure experiències úniques a través de l'art i la cultura, amb entusiasme. Contrato: Indefinido Educación mínima: Diplomatura Nivel profesional: Mando Intermedio
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • MagmaCultura
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Indefinido, jornada completa
Fecha de publicación
  • 23/04/2024
Fecha de expiración
  • 22/07/2024
Manager de Ti
Involve rh

Confidencial cuenta con una posición como manager de ti para la misión de un manager de ti es liderar, coordinar y optimizar los recursos tecnológicos de una empresa para alcanzar sus objetivos estratégicos... habilidades:gestión de proyectos de tiadministración de redes y sistemasseguridad informáticaimplementación......

Brand Manager
Involve rh

Confidencial cuenta con una posición como brand manager para crear y gestionar estrategias de marca para aumentar la visibilidad, relevancia y lealtad de la marca en el mercado objetivo... colaborar con equipos de diseño y publicidad para crear campañas que refuercen la identidad de la marca......

ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Segundo recepción.
Arima hotel & spa

· atender a huéspedes insatisfechos o con problemas de comportamiento en el uso de las instalaciones del establecimiento, en coordinación con general manager... · solucionar las quejas y reclamos del cliente e identificar sus causas, aplicar acciones correctivas y preventivas y promover mejoras, en coordinación......

Administrativo/a Comercial en Oficina Inmobiliaria
Fincas Blanco

Si eres una persona ambiciosa y con ganas de consolidarte en un sector y crecer profesionalmente, esta es tu oportunidad... preparación de contratos de alquiler y relacionados con la venta de inmuebles... es necesario disponer de conocimientos infromáticos de usuario avanzado, orientación a resultados......

Profesora de danza moderna
Academia

Disponibilidad horario: por las tardes... posibilidad de incorporacion desde septiembre y seguir el curso 2021-2022... experiencia en programar las actividades y coreografias para impartir las clases... requisitos del puesto titulación en danza... se precisa profesora de danza moderna, preballet, para......

Asistencia domiciliaria - Auxiliar de enfermería Stansted
Reach HR Consulting

Se le informa que puede darse de baja de recibir toda la información anterior enviando un correo electrónico para darse de baja... buscamos ayudar a enfermería a brindar atención médica a domicilio en el área de stansted... requerimientos de aplicacion ciudadanía de la uebuen nivel de comunicación en......

Asesor con proyecto estable
SEGUROS BILBAO

Carácter emprendedor, ambición por alcanzar y superar objetivos... garantizamos un crecimiento personal yprofesional extraordinario... alta capacidad organizativa, perfil metódico y tenaz... se valorará positivamente cualquier experiencia laboral en el área comercial, deatención al cliente o similar......

Administrador/a de Sistemas Multiplataforma
Colomina

Requisitos del puestoa quien buscamos: persona con formación en ingeniera informática, sistemas informáticos en red o similares... nivel intermedio de inglés... un paquete salarial competitivo acorde a la experiencia... incorporación en una empresa con apuesta constante en i+d+i......

Software Lead / Scrum Master (Híbrido)
Involve rh

Oxigent technologies cuenta con una posición como software lead / scrum master para implantar y optimizar todos los procesos de construcción ágil de software de los diversos proyectos y liderar a los equipos de desarrollo posicionándose como el especialista en agile y scrum funciones: responsable directo......