COORDINADOR/A DE SERVEIS DE SALUT
Descripción de la oferta de empleo
En dependència directa de la Presidència del CCR la tasca principal serà la d'exercir d'enllaç entre els diferents Òrgans de Gestió que integren aquesta entitat científica col·laborant entre la Presidència, Junta de Representants i l'Assemblea amb les 5 Àrees Específiques d'actuació diferents, la Secretaria tècnica i Tresoreria que componen els Òrgans de Gestió del Consell Català de Resuscitació (CCR) El rol principal de la persona incorporada serà crear un espai de co-col·laboració i vetllar pels bons vincles que s'estableixen entre els diferents professionals, mantenir el CCR amb un bon sistema de comunicació i ser el principal motivador/a de les bones relacions i fluïdesa de la comunicació interna i externa..
Requisits.
- Haver treballat en qualsevol àrea de salut on es practiquin amb freqüència ressuscitacions cardiopulmonars.
- Capacitat d'organització, planificació, autogestió i lideratge.
- Ser una persona actualitzada i amb un alt interès en la matèria.
- Haver hagut de coordinar professionalment equips interdisciplinaris en institucions sanitàries.
- Disponibilitat de dedicació 20 hores setmanals.
- Possibilitat d'assistir a actes i reunions de forma puntual.
Oferim.
- Formar part d'una entitat científica de formació mèdica de prestigi.
- Possibilitat de desenvolupament professional.
- Horari flexible i possibilitat de combinar-lo amb una altra feina.
A concretar a coordinació amb l'equip tècnic de secretària, la Presidència i la Junta de Representants del CCR.
- Possibilitat de treball híbrid una vegada la persona hagi adquirit el coneixement suficient per poder desenvolupar la seva tasca de manera autònoma.
- Remuneració atractiva a pactar segons coneixement aportat i hores dedicades.
- Contracte mercantil de prestació de serveis, o laboral, d'un any inicial amb possibilitat d´ampliació a indefinit.
Detalles de la oferta
- Sin especificar
- En toda España
- Sin especificar - Sin especificar
- 15/05/2024
- 13/08/2024
Puesto de coordinadores en madrid lider en clases extraescolares de inglés lúdicas, busca para puestos de coordinador a partir de septiembre de 2023... requisitos del puestocertificado en inglés b2 mínimo, experiencia trabajando con niños... horario de lunes a jueves 16:00 a 17:00 horas en madrid y alrededores......
Puesto de coordinadores en madrid lider en clases extraescolares de inglés lúdicas, busca para puestos de coordinador a partir de septiembre de 2023... requisitos del puestocertificado en inglés b2 mínimo, experiencia trabajando con niños... horario de lunes a jueves 16:00 a 17:00 horas en madrid y alrededores......
Preferible tener la residencia en valencia o alrededores... buscamos una persona que coordine un equipo de azafatas para realizar campañas de captación de contactos en la provincia de valencia (dicha persona deberá captar tambien contactos con el equipo)... realizamos varias acciones todos los meses......
Coordinadora de apoyo... materiales de apoyo para preparación... se realizarán actividades de repaso y seguimiento e informes para las familias y el centro de forma trimestral... perfil:monitores/as con titulación o estudiantes de último año de grado ciencias, con manejo en los contenidos de mates de......
Re/max paradise, perteneciente a re/max españa, red internacional de franquicias inmobiliarias líder en ventas en el mundo, busca una administrativa para ocupar el puesto de coordinadora de la oficina... atenderá al cliente interno y externo, responsabilizándose de la recepción y filtrado de llamadas......
La coordinadora también se encarga de tareas comerciales, es decir, desempeña acciones que podrían llevar a cabo los agentes inmobiliarios... respecto a la cualidades y aptitudes que se buscamos en un/a coordinador/a de una inmobiliaria son: - capacidad de resolución, ser una persona resolutiva......
Requisitos del puesto què busquem? busquem una persona amb titulació mínima de l'eso o graduat escolar, amb domini de la llengua castellana i b2 de la llengua catalana, carnet de conduir de tipus b en vigor i que aporti una experiència mínima de 3 anys com a encarregat de serveis municipals de neteja......
Capacitat per elaborar, aplicar i avaluar plans de treball (individual i grupal) en la intervenció socioeducativa acord amb les necessitats detectades... competència en la direcció i el lideratge de l’equip contractat, voluntariat i alumnes en pràctiques... capacitat de dissenyar, planificar, realitzar......
Per aconseguir-ho i activar el canvi, desenvolupem i posem en acció diversos serveis pensats per a crear un impacte positiu en les persones i el seu entorn... informar i sensibilitzar a les persones sobre el correcte reciclatge i la gestió de residus, a través d’activitats diverses i resolució de dubtes......