Ver oferta completa

CONSULTOR/A D'INTEGRACIÓ SOCIO-LABORAL

Tarragona - Tarragona

Descripción de la oferta de empleo

Àrea d'orientació i acompanyament
- Entrevistes de diagnòstic: recorregut personal i professional, detecció de les competències, actituds, aptituds, coneixements, experiència (sectors i departaments) i principals motivacions.
- Impulsar el procés d'autoconeixement de les persones participants en els programes d'ocupació, contribuint al disseny de l'itinerari formatiu i laboral d'el/la usuari/a. Per a realitzar aquesta activitat s'utilitzarà recursos d'avaluació, com a test d'orientació i proves psicomètriques.
- Assessorament en la cerca d'ocupació i en la millora de les competències professionals de les persones que participen en els programes d'ocupació. Com ara assessorar les persones a completar sol·licituds d'ocupació; a redactar un CV; a presentar-se a una entrevista de treball; a formar-se per a millorar les seves competències i la seva ocupabilitat.
- Entrenament a usuaris/as per al desenvolupament d'habilitats i per a afrontar amb èxit els processos de selecció.
- Fomentar la col·laborar amb ocupadors i entitats de formació, administracions públiques i empreses. Potenciar el treball coordinat amb aquests agents o institucions per a aconseguir, conjuntament, l'ocupabilitat de les persones que participen en els programes d'ocupació.
- Informació i assessorament sobre l'autoocupació: Pla d'Empresa, formes jurídiques, tràmits de posada en marxa, ajudes i subvencions.

Àrea de formació
- Dissenyar itineraris formatius per als diferents perfils que els ajudin a millorar la seva ocupabilitat i el nivell de qualificació exigit pel lloc de feina que volen exercir.
- Elaboració i organització d'accions formatives dirigides a l'ocupabilitat.
- Impartició de tallers grupals d'orientació laboral.
- Gestió de pràctiques laborals i certificats de professionalitat

Unitat de suport a l'ocupació
- Mantenir contacte, d'una banda, amb les empreses que requereixen candidatures i, per un altre, amb perfils professionals que busquen ocupació o millorar el seu lloc de treball.
- Anàlisi del mercat de treball autonòmic i local.
- Prospecció de mercat per a captar ofertes adequades per a els/les usuaris/as de cada programa.
- Valoració i preselecció de perfils i presentació de candidats/as a les empreses Publicació d'ofertes en diferents fonts de reclutament, cerca directa de perfils professionals que s'adeqüin a les necessitats de les empreses col·laboradores
- Disseny, seguiment i execució de les accions de cooperació empresarial, especialment la formació en el lloc de treball i intermediació per a persones amb baixa ocupabilitat.
- Seguiment i acompanyament de pràctiques laborals.
- Una vegada s'ha produït la incorporació en les empreses integradores, es realitzaran seguiments bidireccionals a els/as candidats/as i a les empreses per a garantir el manteniment de l'ocupació, anticipant-nos a possibles situacions que es puguin produir.
- Valorar tots els aspectes que puguin incidir en el desenvolupament laboral de la persona pertanyent als programes d'ocupació des de diferents punts de vista amb l'objectiu de detectar si hi ha alguna dificultat abans de la incorporació, durant la incorporació o durada de la relació contractual, amb l'objectiu de solucionar-la o fins i tot per a preveure-les i plantejar solucions.

Àrea administratiu/a i de gestió:
- Realització de tràmits administratius/as, com ara l'enregistrament dels itineraris d'ocupació en el CRM.
- Elaboració de projectes, memòries i informes dels programes d'ocupació desenvolupats
- Creació i actualització de bases de dades
- Atenció a usuaris
- Preparació i assistència a reunions Experiència 1 anys. - Experiència d'almenys 1 any, en llocs d'orientador/a o intermediador/a laboral, amb persones en risc d'exclusió
- Experiència almenys d'1 any en la gestió de programes d'ocupació amb l'administració pública: detecció de la subvenció, preparació de la sol·licitud, desenvolupament i elaboració de la memòria d'activitats
- Impartició de tallers d'orientació laboral dirigits a persones vulnerables.
- Experiència en prospecció empresarial o gestió comercial amb empreses.. Competències / coneixements: - Grau superior Treball Social, Psicologia, Psicopedagogia o similars
- Tenir habilitats en el maneig de les TIC: Microsoft Office (Word, Excel, Power Point)
- Xarxes Socials.
- Valorable formació transversal en metodologies aplicables a l'orientació laboral.
- Valorable posseir formació en atenció a col·lectius vulnerables.
- Valorable tenir coneixement d'els/les tècnics/as d'avaluació, com ara exàmens psicomètrics i programari especialitzat en orientació.
- Experiència amb l'eina web GIA i Galileu del Servei d'Ocupació de Catalunya. Disponibilitat de vehicle, Permisos de conduir: b. català (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional), espanyol (parlat c1 - d.funcional, escrit c1 - d.funcional)
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Fundació Adecco
Localidad
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Tipo de Contrato
  • Sin especificar
Fecha de publicación
  • 15/05/2024
Fecha de expiración
  • 13/08/2024
Médico de salud laboral - H/M
SNCF

En el centro mismo de la estructura, el servicio médico de la sncf cuenta con 130 médicos de salud laboral y 400 enfermeras para cuidar de su recurso más preciado: sus hombres y sus mujeres... tu día a día como médico de salud laboral, serás responsable del seguimiento de 2 500 empleados a tiempo completo......

Asesora Laboral en practicas
PONTER ABOGADOS

Por ello, necesitamos incorporar a un/a asesor laboral /tecnico de nominas en prácticas... escripción escripción ponter es una consultora líder en españa en servicios de asesoramiento empresarial... ¿qué requisitos debes reunir? estudio de ultimo curso de grado en relaciones laborales a con master en......

Médico de salud laboral - Médico coordinador en Rouen
SNCF

Serás responsable del seguimiento de 1 800 empleados, o incluso 3 000 en el marco de la organización de entrevistas de salud laboral con las enfermeras... en el centro mismo de la estructura, el servicio médico de la sncf cuenta con 130 médicos de salud laboral y 400 enfermeras para cuidar de su recurso......

Médico de salud laboral / Médico coordinador - H/M
SNCF

En el centro mismo de la estructura, el servicio médico de la sncf cuenta con 130 médicos de salud laboral y 400 enfermeras para cuidar de su recurso más preciado: sus hombres y sus mujeres... otros datos del puestotenga en cuenta que esta oferta es para francia únete a nosotros si eres un médico inscrito......

Técnico laboral y administrativo contable(h/m)barcelona
Ananda gestión ett

· estabilidad laboral... necesitamos incorporar para una importante asesoría laboral en barcelona a un/a técnico laboral y un/a administrativo/a contable... · jornada parcial l-v 9h a 14h... requisitos del puesto · dominio del programa a3· 3 años de experiencia en el sector asesoría/gestoría· habilidades......

Socio Trabajador c/ AVAL p/ préstamo
UNIVERSUM Spain -ADEL

O sea, la empresa solicita un préstamo y el nuevo socio da su aval a cambio de del 20% de la sociedad y la empresa paga el préstamo... empresa nacional con proyectos de digitalización y transformación digital de empresas y sociedad en general... tenemos una plataforma digital funcionando en mérida https://www......

Abogado/a laboral y tributario
Viclar academia universitaria

Buscamos gestor económico y de impuestos con experiencia en el ámbito laboral y tributario... )-casuística derivada del ámbito laboral (contratos, liquidaciones, aplicación de convenios, preavisos)-apoyo consultivo al resto de departamentosfecha de incorporación: mediados de julio requisitos del puesto......

Departamento Laboral Asesoria
Asesoria ortal

Estabilidad laboral... necesitamos un tecnico laboral con experiencia de al menos 1 año... incorporacion inmediata... requisitos imprescindibles que tenga conocimientos en confeccion de nominas, seguros sociales, altas y bajas tanto de trabajadores como de autonomos, que maneje sistema red, confeccion......

GESTOR LABORAL
Federman

Seleccionamos una persona para responsabilizarse del control del área laboral: - control costes laborales - contración de personal - seguimiento presupuesto laboral... gestión control horario y planificación... dependerá directamente de dirección rrhh requisitos del puestoexperiencia demostrable de más......

Socio/a trabajador/a Tecnológico/a
UNIVERSUM Spain - ADEL

Empresa nacional con proyectos de digitalización y transformación digital de empresas y sociedad en general... tenemos una plataforma digital funcionando en mérida https://www... buscamos socio/a trabajador/a hasta 50 años, tecnológico con formación superior en informática, diseño/programación web......