Ver oferta completa

CATEGORY MANAGER CONGELADOS Y FRESCOS

Descripción de la oferta de empleo

Dónde vas a trabajar? Empresa reconeguda en el món de la distribució Horeca.
¿Qué harás en tu nuevo puesto? Gestionar les variables que afecten a la rendibilitat de la línia de negoci sota la seva responsabilitat (facturació, marge brut, inversions, aportacions clients i proveïdors) i proposant les accions que siguinnecessàries per tal d'aconseguir el pressupost assignat per la categoria.
Ha de fer el seguiment del valor que el proveïdor aporta a l'empresa (atípics + marge brut) i proposar les accions correctores si s'escau.
Dimensionar correctament el portafoli de productes necessari per cada tipologia de client.
Desenvolupar un pla de negoci anual.
On es fixaran les estratègies a mitjà termini així com, les palanques que es necessitaran per aconseguir el pressupost de l'any.
Proposarà els acords estratègics amb proveïdors claus de la categoria així com, els proveïdors que es necessitaran per cobrir el portafoli de productes que es requereixi.
Coordinat amb l'equip de compres.
Seguiment del negoci diàriament a través del BI i proposar les accions correctores en el curt termini.
Treballarà coordinament amb l'equip de vendes (17 venedors) per tal de buscar noves oportunitats de negoci en clients actuals i potencials.
Recolzarà coordinadament amb l'equip de vendes les negociacions amb els clients actuals i potencials importants.
Serà l'encarregat d'atendre i proposar solucions als problemes rellevants / incidències en els clients / productes estratègics, coordinant i consensuant qualsevol acció amb l'equip de vendes.
Estableix la política comercial dels nous productes fixant els preus i marge objectiu, coordinant i consensuant aquests amb l'equip de vendes.
Estableix les promocions de valor afegit i preu que es realitzin per cada un dels productes, coordinant i consensuant aquestes amb l'equip de vendes.
Serà responsable de gestionar l'amplitud, extensió i profunditat de la línia de productes considerant cada tipologia de client.
Es responsabilitzarà d´autoritzar les altes i baixes de producte seguint el circuit establert per la companyia.
Fixarà el stock òptim que ha d'haver-hi a cada plataforma per cada producte segons la seva classificació / importància.
Serà el responsable d'eliminar i coordinar amb vendes els sobrestock existent en productes donats de baixa o en productes amb sobrestock.
Elaborarà un pla trimestral d'accions promocionals per tipologia de client que implementarà l'equip comercial generalista i/o especialista.
Encarregat de la cartelleria de la seva categoria i d'altres tasques de màrqueting.
Serà l'encarregat de la recerca de nous productes i/o creació de conceptes.
Fixarà la política comercial a seguir, consensuant i executant aquesta, conjuntament amb l'equip de vendes.
Serà l'encarregat de la formació de producte als equips comercials.
Acompanyarà al departament de compres les negociacions que es portin a terme amb els proveïdors claus si s'escau.
Serà l'encarregat de transmetre al departament de compres les necessitats de preus i d'altres condicions comercials que s'hagin de negociar amb el proveïdor.
¿A quién buscamos (H/M/D)? Persona motivada, organitzada, amb iniciativa i compromís.
Coneixement avançat de les categories de carn i peix.
Experiència en el sector Horeca.
Experiència i habilitats en direcció d'equips.
Habilitats avançades de negociació.
Usuari avançat en Microsoft Office.
¿Cuáles son tus beneficios? Oportunidades de carrera y desarrollo profesional.
Ver oferta completa

Detalles de la oferta

Empresa
  • Sin especificar
Localidad
  • En toda España
Dirección
  • Sin especificar - Sin especificar
Fecha de publicación
  • 22/04/2024
Fecha de expiración
  • 21/07/2024
ADMINISTRATIVE DEPARTMENT
Rainsteal Oil & Gas, UK.

Food and restaurant department bakers / bartenders / chefs / chef de partie / sous chef / chef d 'cuisine / cooks / dietitians, food and beverage servers, food service supervisors, restaurant and food service manager, catering manager, assistant beverage manager, kitchen manager, banquet coordinator......

Segundo recepción.
Arima hotel & spa

· atender a huéspedes insatisfechos o con problemas de comportamiento en el uso de las instalaciones del establecimiento, en coordinación con general manager... · solucionar las quejas y reclamos del cliente e identificar sus causas, aplicar acciones correctivas y preventivas y promover mejoras, en coordinación......

PARA JÓVENES INFORMÁTICOS DISPONIBLES
Eco Proyectos

Requisitos del puesto>>>> puedes ser español o latino, pero se requiere experiencia en tu especialidad, motivación solidaria y plena entrega, así como tener vocación colaborativa y ecológica, estar libre de ataduras para incorporarse presencialmente y full time en el equipo... >>>> por otro lado seleccionamos......

Software Lead / Scrum Master (Híbrido)
Involve rh

€ eur - 55... caso sea necesario, proponer cambios en los procesos de funcionamiento tanto del equipo como del departamento orientados a mejorar el flujo de entrega habilidades: experiencia en desarrollo de software excelentes habilidades de comunicación conocimiento profundo de metodologías......